پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282909 تاریخ : 1396/05/24-12:21:49
,13,
پیش بینی تولید 6 هزار تن هلو و شلیل در بابل

پیش بینی تولید 6 هزار تن هلو و شلیل در بابل

مدیر جهاد کشاورزی بابل از پیش بینی تولید 6 هزار و 84 تن هلو و شلیل از باغات این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، سید احمد طاهری مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت: شهرستان بابل دارای یک هزار و 90 هکتار باغ سیاه ریشه است که 338 هکتار آن به تولید میوه های هلو و شلیل اختصاص دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل ادامه داد: سطح زیرکشت باغات شلیل این شهرستان 176 هکتار و هلو 162 هکتار است.
وی اظهار کرد: پیش بینی می شود امسال با میانگین عملکرد 18 تن هلو و شلیل در هکتار، 6 هزار و 84 تن انواع هلو و شلیل در باغات این شهرستان تولید شود.
طاهری در بخش دیگری اظهار کرد: در هفته اول مردادماه امسال 40 مورد دیواکشی و بنای غیرمجاز به مساحت10 هزار و 920 مترمربع در زمین های کشاورزی روستاهای تحت پوشش مرکز جهاد کشاورزی بیشه جنوبی شهرستان بابل تخریب شد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل از مالکین اراضی زراعی و باغی خواست از ساخت و ساز غیرمجاز در زمین های زراعی و باغی خود اجتناب و برای اخذ مشاوره و مجوزهای قانونی لازم به این مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 276
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران