پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 314503 تاریخ : 1396/11/06-12:39:47
,5,10028,
پیش بینی برف و کاهش دما در غرب و شمال کشور/شرکتهای آب و برق در حالت آماده باش قرار گرفتند

پیش بینی برف و کاهش دما در غرب و شمال کشور/شرکتهای آب و برق در حالت آماده باش قرار گرفتند

شرکت توانیر اعلام کرد که با توجه به پیش بینی بارش برف در غرب و شمال ایران و کاهش شدید دما، شرکتهای آب و برق در حالت آماده باش قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شرکت توانیر، با پیش بینی بارش برف در شهرهای شمالی و غرب ایران به ویژه در استان های گیلان، غرب مازندران و اردبیل در روز شنبه، شرکت توانیر به شرکت های توزیع برق منطقه اعلام آماده باش صادر کرد. 

به گزارش سازمان هواشناسی از روز جمعه کاهش دما در نوار غربی کشور آغاز می شود و تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.
مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور، فعالیت سامانه بارشی در روز جمعه را در مناطقی از مرکز، ارتفاعات غربی و مرکزی البرز پیش‌بینی کرد و اعلام داشت: در شب بارش پراکنده در شمال ‌شرق کشور انتظار می‌رود.
براساس این پیش بینی، با ادامه فعالیت سامانه بارشی همراه با کاهش قابل ملاحظه دما، بارش برف بیش‌تر مناطق شمال غرب، غرب، شمال، استان‌های حاشیه البرز، مرکز و شمال شرق کشور را در بر می‌گیرد.
همچنین سازمان هواشناسی پیش بینی کرده است که کاهش دما در نوار غربی کشور از روز جمعه آغاز می‌شود و تا اوایل هفته نیز افت قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت و این روند کاهش دما تا روز دوشنبه در سواحل شمالی کشور ادامه می‌یابد و اوایل هفته بعد، بارش در بسیاری از این مناطق به صورت برف خواهد بود. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 300
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران