پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376717 تاریخ : 1397/06/25-12:39:01
,8,5,
پیش بینی اوپک درباره رشد تقاضای جهانی نفت در سال 2019

پیش بینی اوپک درباره رشد تقاضای جهانی نفت در سال 2019

اوپک در گزارش ماهیانه خود پیش بینی کرده است که تقاضای جهانی نفت سال آینده 1.41 میلیون بشکه در روز افزایش خواهد یافت که این رقم نسبت به گزارش ماه قبل 20 هزار بشکه کاهش نشان می دهد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ سازمان کشورهای صادر کننده نفت اوپک در تازه ترین گزارش خود پیش بینی درباره رشد تقاضای جهانی نفت در سال 2019 را کاهش داده است.

 اوپک اعلام کرده است که نگرانی های مربوط به وضعیت رشد اقتصادی جهان طی سال 2019 میلادی موجب افت رشد تقاضای نفت خواهد شد.

بر اساس این گزارش اوپک در گزارش ماهیانه خود پیش بینی کرده است که تقاضای جهانی نفت سال آینده 1.41 میلیون بشکه در روز افزایش خواهد یافت که این رقم نسبت به گزارش ماه قبل 20 هزار بشکه کاهش نشان می دهد.

این برای دومین ماه متوالی است که اوپک پیش بینی خود درباره رشد تقاضای جهانی نفت را کاهش داده است. افزایش چالش ها در اقتصادهای نوظهور و در حال توسعه فشار زیادی را بر تقاضای جهانی نفت وارد خواهد کرد.

تولید نفت اوپک در ماه اوت با 278 هزار بشکه افزایش به بیش از 32.56 میلیون بشکه در روز رسیده است. بیشترین افزایش تولید مربوط به لیبی بوده است.

اوپک اعلام کرده است که جهان در سال 2019 میلادی به 32.05 میلیون بشکه در روز از تولید نفت اعضای این سازمان نیاز خواهد داشت.

این گزارش نشان می دهد تولید نفت کشورهای غیر عضو اوپک نیز طی سال آینده با رشد 2.15 میلیون بشکه در روز روبرو خواهد شد که 20 هزار بشکه بیشتر از پیش بینی ماه گذشته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 310
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران