پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 315861 تاریخ : 1396/12/02-16:23:04
,15,
پیامک های مزاحم برای من هم آزار دهنده است

جهرمی در حاشیه هیات دولت:

پیامک های مزاحم برای من هم آزار دهنده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به فروش اطلاعات کاربران جهت استفاده در پیامک های تبلیغاتی از سوی برخی دفاتر خدمات الکترونیک شهری گفت: پیامک های تبلیغاتی مزاحم برای من هم آزار دهنده است و باید این بخش با تدوین مقررات ساماندهی شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمدجواد آذری جهرمی امروز(چهارشنبه) پس از جلسه  هیات دولتو در جمع خبرنگاران افزود: هنگامی که افراد برای دریافت خدماتی همچون پروانه و یا مجوز به مجموعه های خدماتی در شهر مراجعه می‌کنند، این دفاتر شماره افراد را گرفته و سپس بانک اطلاعاتی را به مرکزهای تبلیغاتی می‌فروشند.

وی به کارآمدی سامانه 195 اشاره کرد و ادامه داد: سامانه مذکور با تبلیغات مزاحمی که مردم گزارش می‌دهند، برخورد کرده و حتی مسدود می شوند اما باز می بینیم که مثل قارچ رشد می کنند.
آذری جهرمی بازار تبلیغات را 3 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: بحث پیامک های مزاحم بحثی جدی است، یعنی برای خود من هم آزاردهنده است.
عضو هیات دولت همچنین یادآور شد: متاسفانه شبکه‌های اجتماعی به فضای تبلیغاتی تبدیل شده اند که البته آسیب‌های زیادی هم در این زمینه ایجاد شده است. به طوری که شاهدیم حتی در قالب این فضاها، مسائل غیراخلاقی نیز منتقل می‌شود.
وی ادامه داد: برآورد ما این است که سه هزار میلیارد تومان هزینه تبلیغ در فضای مجازی صرف می‌شود که باید برای آن کانال درست کنیم و این کار را هم انجام داده‌ایم .
آذری جهرمی در ادامه از تدوین پیش نویس اعتبار 500 میلیارد تومانی برای حمایت از کسب و کارهای نوپا خبر داد و گفت: فعالیت شبکه های پیام رسان داخلی به شکل قابل قبولی بهبود یافته است و در حال ادامه فعالیت هستند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 283
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران