پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 327243 تاریخ : 1397/01/07-11:35:54
,10025,
پیام مدیرعامل بیمه رازی به مناسبت نوروز 97

پیام مدیرعامل بیمه رازی به مناسبت نوروز 97

فرارسیدن سال نو و آغاز بهار پرطراوت طبیعت را که با ماه مبارک رجب و میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام تقارن یافته به تمامی همکاران، شبکه فروش، مشتریان و سهامداران محترم تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و موفقیت را برای همه عزیزان از خداوند متعال خواستارم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ بیمه رازی در سال گذشته تغییرات و تحولات مثبت و ارزنده‌ای را تجربه کرد و با هدف ایجاد رضایت برای همه ذی‌نفعان مسیر اصلاح ترکیب پورتفوی و سودآوری بیشتر را در پیش گرفت. وصول بخش عمده‌ای از مطالبات، کسب تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان برای چهارمین سال متوالی، ترمیم نظام حقوق و دستمزد، اخذ تاییدیه افزایش سرمایه به میزان 150 درصد، توسعه و بهبود کمی و کیفی شبکه فروش، توسعه همکاری‌های بانک-بیمه، ایفای بخش زیادی از تعهدات سال‌های پیشین، طراحی و عرضه محصولات جدید IT محور و تمرکز بر فروش بیمه‌های زندگی به همراه رونمایی از محصول جدید "بیمه زندگی آینده‌ساز" که نشان از حرکت جدی این شرکت برای توسعه فروش بیمه‌های زندگی دارد تنها گوشه‌ای از دستاوردهای سال 96 است.

    حضور به موقع و سریع در کنار هم‌وطنان زلزله‌زده غرب کشور و همچنین حمایت از تیم‌های ورزشی کشتی، ورزنه‌بردای، تکواندو و ... بخش دیگری از اقدامات بیمه رازی در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود در جامعه است.

    این شرکت به حول و قوه الهی، همسو با حرکت پرشتاب سال گذشته و در راستای راهبرد اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی می‌کوشد در سال 97 با استفاده از"خرد جمعی و کارگروهی" و " خلاقیت و نوآوری" خدمات خود را با استفاده بیشتر از فن­آوری و تکنولوژی­های جدید ارائه نموده و رضایت خاطر ذی‌نفعان را فراهم آورد.

   امید است با همراهی تمامی همکاران شاهد بالندگی و درخشش بیمه رازی در تراز جهانی باشیم.

دکتر محمود امراللهی



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 371
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران