پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 306787 تاریخ : 1396/07/26-11:03:34
,10025,
پیام مدیرعامل به ‌مناسبت سالروز تاسیس بیمه‌ کوثر

پیام مدیرعامل به ‌مناسبت سالروز تاسیس بیمه‌ کوثر

هفت سال است در کنار یکدیگریم، یک اتحاد جانانه و ماندگار. از پس این همه فراز و فرودها، و با وجود تمام مشکلات، دل در گروی سربلندی و اعتلای نام مقدس «کوثر» نهادیم ... و تا امروز چه خوب از عهده این مهم برامدیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، هفت سال است وجدان کاری، مهارت، توانمندی و تجربه‌ کارکنان یگانه‌ی این شرکت، سنگ محک می‌خورد تا عیار بی‌مثالش بر همه روشن شود.

و اینک در افق پیشرفت‌ها، توفیقات و دستاوردهایی که با همت شما همکاران گرامی حاصل شده است، پگاه خیره‌کننده هشتمین سال تاسیس شرکت بیمه کوثر را به نظاره نشسته‌ایم.

در مقام مدیرعامل و عضو هیئت مدیره این شرکت، افتخار می‌کنم به این همه دوستی، صداقت و وظیفه‌شناسی که در جای‌جای بیمه کوثر و میان یکایک اعضایش موج می‌زند. 27 مهر 96، هفتمین سالگرد تاسیس شرکت بیمه کوثر را به کارکنان، هیئت مدیره، سهامداران، نمایندگان، بیمه‌گذاران و تمام عزیزانی که  شرکت را در مسیر رشد و توسعه یاری داده‌اند تبریک می‌گویم.

با استعانت و امید به ذات اقدس احدیت، تردید ندارم به همت این نیروی انسانی کارازموده و برنامه‌محور، شرکت بیمه کوثر در چشم‌انداز پیش رو، مسیر صعود را با تندی و آسانی طی خواهد کرد تا همچون گذشته به عنوان شرکتی پیشرو در صنعت بیمه کشور، رسالت خود را در قوام اقتصاد کشور و پشتیبانی از سرمایه‌های نیروهای‌مسلح به عالی‌ترین شکل به انجام رساند. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 298
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران