پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282670 تاریخ : 1396/05/17-16:16:22
,1,
پیام مدیرعامل بانک کارآفرین به مناسبت روز خبرنگار

پیام مدیرعامل بانک کارآفرین به مناسبت روز خبرنگار

«مهندس عطاءاله آیت‌اللهی» مدیرعامل بانک کارآفرین، فرا رسیدن هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار را طی پیامی به اهالی مطبوعات و رسانه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین متن پیام مدیرعامل بانک کارآفرین به شرح ذیل است:

دانستن حق اساسی مردم است و خبرنگاران راستین، چشم بینا و گوش شنوای جامعه‌اند. اهالی قلم در کسوت رسولان و پیغام‌آوران سعادت بشریت، با چرخش قلمی تقدیری بزرگ را رقم می‌زنند. این روز بهانه‌ای برای یادآوری حرمت، منزلت و قداست کسانی است که رنج‌ها و زحمات را برای آگاهی و بیداری به جان خریدارند.

ضرورت حرفه‌ای بودن در کار خبر، برخورداری راویان خبر از علم و دانش، و تجربه و جسارت است تا با تکیه بر سه عنصر مهم سرعت، دقت و صحت، بتوانند به وظیفه والای خود عمل کنند.

هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای تک تک آنان موفقیت در عرصه خبررسانی را آرزومندم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 336
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران