پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 349554 تاریخ : 1397/03/02-14:07:45
,14,10028,
پیام رئیس سازمان میراث‌فرهنگی به‌مناسبت سالروز فتح خرمشهر

پیام رئیس سازمان میراث‌فرهنگی به‌مناسبت سالروز فتح خرمشهر

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به مناسبت سالروز فتح خرمشهر پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، در متن پیام علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آمده است:

«دفاع مقدس ما حماسه‌ای است به گستره تاریخی که تمامیت ایثار و مقاومت ملتی بزرگ را به نمایش می‌گذارد و عظمت آن، ارزش‌های والا و بیبدیلی را به بشریت هدیه می‌کند. هر روز و هر لحظه آن باز آفرینی مفاهیمی عمیق و بدیع از عشق و شیفتگی، معنویت و دیانت، جانبازی و از خود گذشتگی است؛ و در میانه آن روزهای شور و  حماسه ، فرازهایی هست که شکوه و بزرگی آن را با هیچ مقیاسی نمی‌توان اندازه گرفت. حماسه آزاد سازی خرمشهر فرازی درخشان و ماندگار در تاریخ ملت ایران است که فراتر از یک حماسه میهنی و افتخار ملی، حقانیت ارزش‌ها و آموزه‌های اسلام و انقلاب را به تمام جهانیان ثابت کرد، و آنانی که در سراسر جهان، انگشت حیرت بر دهان، این حماسه شگرف را به نظاره نشستند بی‌شک نسبت به تمامی محاسبات خشک و ذهنی خود دچار تردید شدند و در برابر عظمت این معجزه شکوهمند سر تعظیم فرود آوردند.

این‌همه را بی شک مرهون خون شهیدانی هستیم که پایمردی و شجاعت، ایثار و از جان گذشتگی، پایداری و استقامت را معنای دیگری بخشیدند. سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر، یادبود عملیات شکوهمند الی بیت المقدس و  روز مقاومت، ایثار و پیروزی  مبارک باد!»



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 303
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران