پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 308741 تاریخ : 1396/08/22-17:11:57
,3,
پیام تسلیت مدیرعامل موسسه ملل، به حادثه دیدگان زلزله استان های غربی

پیام تسلیت مدیرعامل موسسه ملل، به حادثه دیدگان زلزله استان های غربی

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، 

 

انالله و اناالیه راجعون
 مدیرعامل موسسه اعتباری ملل به دلیل حادثه زلزله شب گذشته استان های غربی کشور، پیام تسلیتی صادر نمود.


به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، متن پیام سید امین جوادی بدین شرح است:

شنیدن خبر حادثه غمبار زلزله در غرب کشور عزیزمان به ویژه در استان شهید پرور کرمانشاه که منجر به جان باختن و مجروح شدن جمع کثیری از هموطنان عزیزمان شده است موجب تاثر و تالم گردید.
اینجانب وقوع این حادثه اسفبار را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود(عج) مقام معظم رهبری حفظه الله و تمامی هم وطنان عزیز ایران اسلامی بالاخص خانواده های داغدیده تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.
اکنون که اراده خداوند بر این قرار گرفته است که چراغ زندگی تعدادی از عزیزانمان بر اثر حادثه زلزله خاموش شود با خانواده آنان ابراز همدردی نموده و از درگاه خداوند منان برای آن سفر کردگان به دیار باقی رحمت و غفران واسعه الهی و برای کلیه بازماندگان صبر و اجر مسالت می نمایم.
همچنین از درگاه ایزد منان صحت و سلامتی و شفای عاجل تمامی مجروحین این حادثه را خواستارم و از همکاران گرامی و سخت کوش خود درخواست می نمایم پیرو پیام تسلی بخش ولی امر مسلمین جهان از هرگونه کمک و یاری رسانی به هموطنان گرامی دریغ نورزیده و از تمام توان خود برای یاری رسانی استفاده نمایند. اینجانب رجا واثق دارم که همکاران عزیزم دریغ نخواهند ورزید.


و من الله توفیق
سید امین جوادی
مدیرعامل موسسه اعتباری ملل



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 284
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران