پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 308853 تاریخ : 1396/08/23-17:29:50
,1,
پیام تسلیت رئیس هیئت مدیره بانک دی به بازماندگان زلزله غرب کشور

پیام تسلیت رئیس هیئت مدیره بانک دی به بازماندگان زلزله غرب کشور

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از ر وابط عمومی بانک دی؛

در پی وقوع حادثه زمین لرزه در غرب کشور و جان باختن جمعی از مردم کشورمان، رئیس هیئت مدیره بانک دی در پیامی با مصدومین و داغدیدگان این حادثه ابراز همدردی کرد.

متن پیام رضا سهم دینی رئیس هیئت مدیره بانک دی بدین شرح می باشد:

«الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

حادثه دلخراش و ناگوار زلزله مناطق غربی کشور که منجر به جان باختن و مجروح شدن عده‌ای از هموطنان عزیز، شجاع و غیور استانهای غرب کشور شد، موجی از غم و اندوه را در ایران اسلامی رقم زده است.

 

در این حادثه تلخ و تأسف بار، خانواده بزرگ کارکنان گروه مالی دی نیز دوشادوش ملت نوع دوست ایران اسلامی خود را مسئول می دانند تا با یاری رسانی به هموطنان آسیب دیده، در سبک کردن بار این مصیبت و جبران خسارات وارده موثر باشند.

اینجانب تسلیت و همدردی خود را با خانواده‌های داغدار و آسیب دیدگان این سانحه مصیبت‌بار که همواره در کوران حوادث پیشتاز دفاع از کشور بوده‌اند اعلام میدارم و از درگاه حضرت باریتعالی برای شادی روح از دست رفتگان آرامش ابدی و برای مصدومان حادثه، شفای عاجل مسألت دارم.

 

رضا سهم دینی 

رئیس هیئت مدیره



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 339
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران