پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353791 تاریخ : 1397/05/16-16:51:11
,3,
پیام تبریک مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین به مناسبت روز خبرنگار

تاثیرگذاری اصحاب قلم و رسانه بر اقتصاد بخصوص بانک ها و موسسات، از آن رو که بخش عمده ای از سرمایه مردم در این بنگاه های اقتصادی به امانت گذاشته شده، از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتیاری کاسپین؛ در بیان اهمیت و جایگاه شغل خبرنگاری همین بس که حقیقت نگار هستی به قلم سوگند یاد کرده است و مولانا جلال الدین محمد بلخی، صاحب کتاب و اثر «مثنوی و معنوی» نیز به زیبایی در جانبخشی و جان افزایی«خبر» چنین سروده است:

جان نباشد جز «خبر» در آزمون / هر که را افزون «خبر» جانش فزون

سوگند خداوندگار خبرنگار به قلم و ارتقاء جایگاه «خبر» تا جان افزایی توسط مولانا، راه هرگونه شک و تردید اثربخشی قلم و صاحب قلم را در ارتقای فهم و شعور، فرهنگ، اقتصاد و رشد و پیشرفت جامعه بشری و مدنی را می بندد. بی تردید، همه داشته ها، یافته ها، اکتشافات، اختراعات، افتخارات و مایه مباهات و بالندگی امروز نوع بشر، در ذیل سایه ثبت و ضبط تجارب و اندوخته های پیشینیان توسط نگارندگان عرصه اندیشه ماندگار شده است.

اما تاثیرگذاری اصحاب قلم و رسانه بر اقتصاد بخصوص بانک ها و موسسات، از آن رو که بخش عمده ای از سرمایه مردم در این بنگاه های اقتصادی به امانت گذاشته شده، از حساسیت ویژه ای برخوردار است. بی گمان، امروز اقتصاد ملی یکی از حساس ترین مقاطع حیات خود را پشت سر می گذارد و بنگاه های اقتصادی بیش از همیشه نیازمند اطلاع رسانی و تحلیلگری روشن اطلاعات درباره عملکرد خود و انتظارات مردم هستند.

به همین دلیل از کارگزاران تلاشگر رسانه ها به عنوان یکی از فرهیخته ترین اقشار جامعه که با دلسوزی به مردم عزیز و کمک به خادمان خود در موسسه اعتباری کاسپین مدد رساندند تا در ساماندهی تعاونی های منحله هشتگانه، تعیین تکلیف اکثریت قریب به اتفاق سپرده های سپرده گذاران را با موفقیت به سرانجام برساند، از این به بعد هم انتظار می رود با ایفای نقش حرفه ای روشنگرانه خویش خدمتگزاران خود را در این موسسه یاری نمایند تا تعیین تکلیف مابقی سپرده ها را نیز با موفقیت به پایان برساند.

البته پایان ساماندهی تعاونی های منحله هشتگانه، خود آغاز کار دوباره ای برای موسسه اعتباری کاسپین خواهد بود تا با با اتصال به شبکه شتاب و ارایه خدمات نوین به مشتریان، بخشی از ماموریت محوله به این بنگاه اقتصادی را آغاز گردد و امیدواریم اصحاب قلم و رسانه همچون گذشته در این مسیر نیز یاریگرمان باشند.

اینجانب، به نمایندگی از تمامی همکاران خود در موسسه اعتباری کاسپین، روز خبرنگار را به همه صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی و بخصوص خبرنگاران پرتلاش حوزه بانکی و اقتصادی تبریک عرض می نمایم و برایشان سرافرازی و توفیق آرزومندم.

                      علی نعیمی           



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 269
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران