پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 310413 تاریخ : 1396/09/14-18:40:08
,10028,
پیام تبریک مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز حسابدار

پیام تبریک مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز حسابدار

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور پیامی فرا رسیدن 15 آذرماه، روز حسابدار را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ متن پیام صادر شده از سوی دکتر سیدتقی نوربخش بدین شرح است:

سازمان تامین اجتماعی متولی ارائه خدمات بیمه ای و درمانی به اقشار مختلف جامعه است. کارکنان این سازمان بزرگ توفیق خدمت به بهترین اقشار جامعه یعنی کارگران و بازنشستگان و همچنین تولید کنندگان و کارفرمایان را دارند.

سازمان تأمین اجتماعی دارای گردش مالی ماهیانه بالغ بر 6000 میلیارد تومان است و این مبلغ قابل توجه توسط همکاران سازمان تأمین اجتماعی وصول و برای خدمت به جامعه تحت پوشش، هزینه می شود. مدیریت این فرآیند مالی بزرگ با همکاری و اهتمام جدی تمامی همکاران سازمان تأمین اجتماعی از جمله همکاران سخت کوش، خدوم، متخصص و امین حوزه های مالی و حسابداری سازمان تأمین اجتماعی انجام می شود.

بدون تردید حرفه حسابداری و حسابداران از طریق سیستم های اطلاعاتی حسابداری و مدیریت نقش به سزایی در فرآیند تصمیم گیری و سیاست گذاری و همچنین اجرای دقیق برنامه های سازمان دارند و نقش حسابداران  به جهت  ثبت منظم اطلاعات و عملیات مالی بیش از پیش تاثیرگذار خواهد بود.

روز حسابدار مناسبتی برای تکریم و تجلیل از حسابداران و فرصتی برای توجه به حساسیت و اهمیت بالای این حوزه است. با عنایت به تلاش، همدلی و مشارکت فعال همکاران محترم حسابدار سازمان تأمین اجتماعی در مسیر کارآمدتر کردن امور و رعایت قوانین و مقررات ، فرا رسیدن 15آذرماه را به تمامی همکاران حسابدار صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم و از خداوند منّان عزت، سربلندی و توفیق روزافزون شما را خواستارم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 297
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران