پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279832 تاریخ : 1396/02/31-11:03:18
,10026,
پیام تبریک مدیرعامل بیمه ایران به مناسبت خلق حماسه 29 اردیبهشت

پیام تبریک مدیرعامل بیمه ایران به مناسبت خلق حماسه 29 اردیبهشت

رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران به مناسبت خلق حماسه 29 اردیبهشت (دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری) پیام تبریکی خطاب به ملت ایران صادر کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ,رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران به مناسبت خلق حماسه 29 اردیبهشت (دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری) پیام تبریکی خطاب به ملت ایران صادر کرد. متن این پیام به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

 

همکاران عزیز

مردم شریف و شجاع ایران

   بیست و نهم اردیبهشت ماه ، ربیع دلهای مشتاقان و خردمندان و دانایان ملت بود. انتخابات، نمونهای از درخشش آگاهی و نفوذ انقلاب در قلب و ارادة مردم ایران بود و درخت پربار انقلاب اسلامی را در آستانه چهل سالگی بار دیگر بیمه کرد. ضمانت ارزش آفرینی آراء از میراث تاریخی و دینی این سرزمین سرچشمه گرفته است  و ما را بر آن می دارد تا اجماع ملت را قدر بنهیم و از مواهب آن بهره مند شویم . درود بر مردم شریف و شجاع ایران که با انتخاب خویش آینده ای سرشار از امید را رقم زدند و درود بر جناب آقای دکتر روحانی رئیس جمهور محبوبی که تدبیر و امید را در دل ایرانیان زنده نگاه داشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 267
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران