پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 310436 تاریخ : 1396/09/14-17:43:36
,1,
پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص)

پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص)

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک دی، محمد رضا قربانی، مدیرعامل بانک دی، در پیامی فرا رسیدن سالروز ولادت پیامبر رحمت و سلاله پاکش، حضرت امام جعفر صادق(ع)، را به تمام ذینفعان بانک از جمله خانواده های معزز شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
فرا رسیدن هفدهم ربیع الاول سالروز ولادت پیامبر رحمت و مهربانی و پرچمدار عدالت، حضرت محمد مصطفی (ص) و میلاد سلاله پاکش، حضرت امام جعفر صادق(ع)، ششمین اختر تابناک  امامت و ولایت و موسس مذهب جعفری را خدمت تمامی ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) با حضور پر برکت خود جهان هستی را معنایی دیگر بخشید و مردم مظلوم و آزاده سراسر گیتی را از انوار ملکوتی اسلام عزیز،دین رحمت و شفقت ،صلح و عدالت بهره مند ساخت.
تقارن میلاد آخرین پیام آور الهی با ولادت امام صادق (ع) تبلور جاودانگی عشق خالق بر بوم هستی و مایه مسرت امت محمدی و ذریه علوی است.
امید است در ظلّ توجهات حضرت ولی عصر(عج) و با بهره گیری از آن چشمه های فضیلت و معرفت و ستاره های بی افول هدایت از الطاف بیکران این ایام مبارک که سراسر شادی و سرور،امید و ایمان است به نحو شایسته ای استفاده نموده و توفیق خدمت رسانی به مردم عزیز ایران به ویژه خانواده معزز شهدا و جامعه ایثارگری را داشته باشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 310
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران