پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 327865 تاریخ : 1397/01/24-11:43:53
,10028,
پیام تبریک مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت عید سعید مبعث

پیام تبریک مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت عید سعید مبعث

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی طی پیامی، فرا رسیدن 27 رجب، سالروز بعثت حضرت رسول اکرم(ص) را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی سازمان تامین اجتماعی متن پیام دکتر سید تقی نوربخش به شرح زیر است:

مبعث نورانی پیام آور بزرگ توحید و اشرف و خاتم پیامبران، فرصت مغتنمی است تا صمیمانه ترین تبریکات را تقدیم ملت ارجمند ایران اسلامی، به ویژه همکاران گرانقدرم در سازمان تامین اجتماعی عرض نمایم.

مبعث، سرآغاز تجلی انوار ملکوتی اسلام و آغازی بر پایان جهل و گمراهی و بت پرستی است. این روز، یادآور از خودگذشتگی نزدیکان و صحابه پرشور و فداکاری است که در رکاب پیامبر خود، سختی ها و ناملایمات بسیاری تحمل می کنند و از جان و مال خود می گذرند اما پا پس نمی کشند.

مبعث سرآغاز تکامل دین است و آنچه امروز در پی گذشت قرن ها از واقعه بزرگ 27 ماه مبارک رجب، شاهد آن هستیم، بلوغ و تکامل دین مبین اسلام در پهنه گیتی است که انسان های آزاده جهان برای رهایی از ناملایمات و تکوین شخصیتی و معرفتی خود، به آن پناه آورده اند.

وظیفه همه ماست در جهت حراست و صیانت از دین مبین اسلام، با اعمال و رفتار درست و ایمانی کوشا باشیم.

امید آنکه بتوانیم در صراط نورانی نبوی و در راستای پیام جاویدان رسالت، خدمتگزاری راستین، برای شما خوبان باشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 309
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران