پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 349006 تاریخ : 1397/02/27-11:03:35
,1,
پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

دکتر سهمانی در پیامی فرا رسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک رفاه کارگران،دکتر سهمانی در پیامی فرا رسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:
                                                                      بسمه تعالی
فرا رسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی را خدمت تمامی دست‌اندرکاران این حوزه تبریک عرض می نمایم.
حوزه روابط عمومی و کارگزاران پرتلاش و متعهد این حوزه نقش و تأثیر بسزایی در توفیق سازمانی ایفا می‌کنند و با ایفای مسئولیت ‌های خود، به مثابه حلقه واسط سازمان با ذی نفعان، مسیر تعالی سازمان ها را هموار می سازند.
امروزه که رقابت فزاینده و سرعت تغییرات اطلاع یابی و اطلاع رسانی صریح ، شفاف و سریع را به عنوان یک الزام پیش روی سازمان ها قرار داده است، روابط عمومی می تواند با اقدام مؤثر و به هنگام بازوی مشورتی و چشم بینای سازمان باشد و مسیر تعالی سازمان را هموار سازد.
یک بار دیگر ضمن تبریک مجدد روز ارتباطات و روابط عمومی، سعادت و بهروزی فعالان و تلاشگران این عرصه را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
 


محمد علی سهمانی
 

 
 
 


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 365
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران