پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279959 تاریخ : 1396/03/02-17:18:11
,10028,
پیام تبریک سازمان تامین اجتماعی به مناسبت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر

پیام تبریک سازمان تامین اجتماعی به مناسبت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر

سوم خرداد، یادآور دلاورمردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان ارتش اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان خمینی کبیر (ره) است که فرمود: “خرمشهر را خدا آزاد کرد.”

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سوم خرداد یک حماسه ملی است. حماسه حضور مردم در جشن پس از پیروزی، از اینرو پاسداشت فتح خرمشهر در گرو پاسداشت حضور مردمی در همه صحنه‌ها است.

عملیات پیروزمند بیت‌المقدس و آزادی خرمشهر در سوم خرداد ماه سال 1361، وضعیت نوینی در صحنه سیاسی- نظامی جنگ تحمیلی 8 ساله و تحولات آینده خاورمیانه رقم زد.
بازخوانی و ترسیم روزآمد این رخداد سرنوشت‌ساز (فتح خرمشهر)، برای نسل‌های امروز انقلاب و آینده سازان واقعی این سرزمین، حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های فرزندان قرآن و ولایت را برای همیشه جاودانه قرار خواهد داد.
با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان اسلام و ایثارگران عزیز در حماسه سوم خرداد، به آحاد مردم تبریک و تهنیت می گوییم و سلام و درود می فرستیم به روح بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و تمامی شهدایی که در این راه خون خود را فدا نمودند تا آسیبی به میهن اسلامی نرسد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 264
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران