پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353832 تاریخ : 1397/05/17-09:35:43
,17,
پیام تبریک رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور به مناسبت روز خبرنگار

17 مردادماه، همواره فرصتی است مغتنم برای پاسداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و نیز مجالی است برای قدردانی و تکریم تلاش‎ها و زحمات اصحاب قلم و رسانه.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان امور مالیاتی، نظام مالیاتی کشور امروز علاوه بر تامین درآمدهای مالیاتی به عنوان مهمترین ماموریت ذاتی خود، پیش‌برنده برنامه‎های مهم دیگری در زمینه مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی در کشور، برقراری عدالت اجتماعی و شفاف‎سازی نظام اقتصادی از طریق تقویت نظام جامع اطلاعات مالیاتی است. بی‎‌تردید اقتصاد ایران امروز بیش از هر چیز دیگر به شفافیت و متعاقب آن، کسب درآمد از بخش‎های ناپیدای اقتصاد نیاز دارد و نظام مالیاتی می‎تواند نقش مهمی در این زمینه ایفا کند. در این ماموریت خطیر، نقش رسانه‎های جمعی به عنوان یکی از ارکان اساسی دموکراسی، بسیار مهم و حیاتی است. تنها اصحاب رسانه هستند که قادرند در شرایط مختلف حقایق را در معرض دید و قضاوت عموم قرار داده و گام‎های موثر و خطیری در جهت تنویر افکار عمومی و هدایت و آموزش جامعه بر‎دارند. همچنین نقش رسانه‎های جمعی در خلق دانش و دانایی‎‌محوری که نیاز مبرم و همیشگی جامعه و از مهمترین ضرورت‎های همه دوران بوده و هست، نقشی بی‎مانند است.

17 مردادماه، همواره فرصتی است مغتنم برای پاسداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و نیز مجالی است برای قدردانی و تکریم تلاش‎ها و زحمات اصحاب قلم و رسانه. با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه قلم و آگاهی، فرا رسیدن «روز خبرنگار» را به عموم خبرنگاران کشور، فعالان حوزه قلم و جهادگران عرصه رسانه تبریک عرض نموده; به ویژه از تلاش همه عزیزان نقش‎آفرین در امر فرهنگ‎سازی، اطلاع‎رسانی و اشاعه مضامین مالیاتی تشکر و قدردانی می‎نمایم. نظام مالیاتی به عنوان یکی از حوزه‎های خاص و تخصصی اقتصادی که دربرگیرنده بسیاری از سیاست‎ها، برنامه‎‏ریزی‎های کلان، برنامه‎های توسعه‎‏ای و در ارتباط مستقیم با رشد و توسعه همه‎جانبه کشور است، بیش از پیش نیازمند حضور موثر اصحاب فرهنگ و رسانه در این حوزه می‎باشد. امیدوارم به واسطه حضور پررنگ و پویش فعال خبرنگاران پرتلاش کشور در عرصه فرهنگ‎سازی مالیاتی، آرزوی دیرینه اتکای بودجه کشور به درآمدهای مالیاتی و قطع وابستگی به درآمدهای نفتی محقق و مسیر پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور با تکیه بر درآمدهای پایدار و درون‎زا، بیش از پیش هموار گردد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 501
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران