پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 388482 تاریخ : 1397/07/16-15:40:40
,1,
پیام تبریک روابط عمومی بانک قوامین به مناسبت هفته ناجا

پیام تبریک روابط عمومی بانک قوامین به مناسبت هفته ناجا

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قوامین،

به نام پروردگار مهرآفرین

نام نیروی انتظامی در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران قرین و یادآور شجاعت، ایمان و غیرت انسان های شریفی است که با توکل به لطف حضرت حق و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر(عج) در حفظ و حراست از امنیت و آرامش کشور دلیرانه تا پای جان ایستاده اند.

هفته نیروی انتظامی، فرصت مغتنمی برای پاسداشت و تکریم از ایثارگران عرصه امنیت و اقتدار کشور است. ایامی ناب برای مرور مجاهدت و رشادت های ایرانیان غیرتمند و باهمتی که با انگیزه ای والا و ایمان و اعتقادی راسخ زمینه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی بوده و هنگام ارائه خدمات ارزشمندشان جز رضای حضرت حق و سرافرازی هموطنان سودای دیگری در سر ندارند. ملت فهیم و صبور ایران اسلامی همواره قدردان زحمات خستگی ناپذیر تلاشگران عرصه امنیت و انضباط اجتماعی بوده و خاطره تلاش ها و ایثارگریهای آنان را در عرصه های مختلف از یاد نخواهند برد .

روابط عمومی بانک قوامین ضمن ادای احترام به پیشگاه شهدای گلگون کفن عرصه ی نظم و امنیت ،هفته نیروی انتظامی ، که تجلی اقتدار و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است را به محضر ملت ولایتمدار ایران اسلامی ، بویژه تلاشگران نیروی انتظامی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان مظهر اقتدار نظام نامیده شده اند، تبریک عرض نموده و از درگاه احدیت توفیقات بیش از بیش نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ معاصر را از پروردگار هستی بخش مسئلت دارد.

 اداره کل حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک قوامین 

چهاردهم مهرماه نود و هفت



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 360
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران