پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354790 تاریخ : 1397/05/30-14:00:39
,10025,
پیام تبریک دکتر صادق به مناسبت روز پزشک

پیام تبریک دکتر صادق به مناسبت روز پزشک

دکتر بیژن صادق نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بیمه دانا طی پیامی سالروز تولد دانشمند بزرگ ابوعلی سینا، روز پزشک را به عموم پزشکان کشور به ویژه پزشکان معتمد این شرکت تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر بیژن صادق نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بیمه دانا طی پیامی سالروز تولد دانشمند بزرگ ابوعلی سینا، روز پزشک را به عموم پزشکان کشور به ویژه پزشکان معتمد این شرکت تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:                   



                                                                                         بسمه تعالی

پزشکان ضامن امنیت روحی جامعه هستند، پزشک فرشته‌ای است که درد جسمانی را با روح بلند خود در سایه بهره‌مندی از دست نامرئی الهی مرحم می‌شود.

جامعه ایرانی به وجود پزشکان پاک نهاد و نیکوسرشتی که به واسطه دانایی و توانایی خدادادی خویش، به تأمین سلامت انسان‌ها همت گمارده‌اند و خود را واسطه‌‌ای برای درمان آلام دردمندان قرار داده‌اند به خود می‌بالد.

با دلی سرشار از احترام و سپاس، فرا رسیدن یکم شهریورماه، سالروز تولد دانشمند بزرگ و طبیب نامدار ایرانی، شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا که به شایستگی روز پزشک نامگذاری شده است را به شما صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

اینجانب ضمن قدردانی از مساعی و تلاش‌های بی‌شائبه جنابعالی بعنوان یکی از پزشکان حاذق بیمه دانا که با مهرورزی و عطوفتی برگرفته از اعتقاد و باور قلبی‌تان از هر گونه خدمتی به بیمه‌گذاران شرکت دریغ نمی‌کنید این لوح سپاس را تقدیم می‌نمایم، امیدوارم در پناه پروردگار یکتا همواره موفق، سربلند و پیروز باشید.

                                                                                                                                  بیژن صادق

 

                                                                                                               نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 251
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران