پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 350272 تاریخ : 1397/03/15-11:31:52
,6,
پژو سیتروئن فرانسه پروژه‌های مشارکت خود در ایران را تعلیق کرد

پژو سیتروئن فرانسه پروژه‌های مشارکت خود در ایران را تعلیق کرد

گروه خودروسازی پی‌اس‌ای (پژو سیتروئن) فرانسه شروع به تعلیق پروژه‌های مشترک خود در ایران کرده است تا از تحریم‌های آمریکا جلوگیری کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ گروه خودروسازی پی‌اس‌ای (پژو سیتروئن) فرانسه شروع به تعلیق پروژه‌های مشترک خود در ایران کرده است تا از تحریم‌های آمریکا که پس از خروج این کشور از توافق هسته‌ای، بر علیه ایران وضع شده‌اند، جلوگیری کند.

پژو سیتروئن در بیانیه اواخر روز دوشنبه خود اعلام کرد: این گروه شروع به تعلیق فعالیت‌های مشترک تجاری خود در ایران کرده است تا به این ترتیب تا 6 آگوست با قانون آمریکا مطابقت داشته باشد.

«با حمایت دولت فرانسه، گروه خودروسازی پی‌اس‌ای درحال مذاکره با مقامات آمریکا برای در نظر گرفتن یک معافیت از تحریم، برای این شرکت می‌باشد.

پژو یک قرارداد تولید خودرو با ایران امضا کرده است که ارزش آن 700 میلیارد یورو (818 میلیارد دلار) است، درحالی‌که رنو اعلام کرده است برای یک کارخانه جدید سرمایه‌گذاری کرده است تا تولید خود در ایران را به سالی 350 هزار خودرو افزایش دهد.

گروه خودروسازی پی‌اس‌ای اعلام کرد که تعلیق قراردادهای مشارکت این شرکت با ایران، بر چشم‌انداز مالی این شرکت تاثیری نمی‌گذارد چراکه فعالیت‌های پژو سیتروئن در ایران، کمتر از 1 درصد درآمد این شرکت را تشکیل می‌دهد.

 


منبع:رویترز



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 260
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران