پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 248440 تاریخ : 1395/08/17-13:41:36
,6,
پژو 206 صندوقدار سه ستاره شد

براساس نتایج ارزشیابی منتتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استانداردایران:

پژو 206 صندوقدار سه ستاره شد

براساس نتایج ارزشیابی منتتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتهی به مهرماه 95، محصول 206 صندوق دار ایران خودرو، با ارتقای کیفی موفق به دریافت سه ستاره کیفی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از ایران خودرو،  با اجرای پروژه های ارتقای کیفیت برای محصول 206 صندوق دار، این خودرو توانست در ارزیابی های سختگیرانه شرکت بازرسی سه ستاره از پنج ستاره کیفیت را در گروه قیمت خود کسب کند.

  برمبنای این گزارش، در کلاس قیمتی 25 تا 50 میلیون، تندر 90 ایران خودرو و رانا نیز سه ستاره کیفی را کسب کرده اند.

 این گزارش می افزاید، محصول گراندویتارا که در ایران خودرو خراسان تولید می شود نیز مانند دوره های گذشته ارزیابی توانسته سه ستاره کیفیت را از آن خود کند.

 درجدول کیفی خودروهای کار، محصول وانت تندر ایران خودرو صدرنشین بوده و توانسته سه ستاره کیفی را کسب کند.

 گفتنی است، با اعمال فاکتورهای سختگیرانه از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برای ارزشیابی خودروهای ساخت داخل، اجرای پروژه های بهبود کیفیت در ایران خودرو برای دستیابی به نقطه مطلوب نیز تقویت شده است. نتایج بهبود کیفیت در محصول 206 صندوقدار در ارزیابی مهرماه موید این موضوع است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 257
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران