پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279104 تاریخ : 1396/02/06-15:13:37
,2,
پنجمین جلسه کمیسیون هماهنگی روابط‌عمومی بانک‌ها به میزبانی پست‌بانک‌یران برگزار شد

پنجمین جلسه کمیسیون هماهنگی روابط‌عمومی بانک‌ها به میزبانی پست‌بانک‌یران برگزار شد

پنجمین جلسه کمیسیون هماهنگی روابط‌عمومی بانک‌های دولتی، چهارم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری به میزبانی پست‌بانک‌یران برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: در این جلسه که با حضور دکتر فرحی مدیرعامل این بانک، مدیران روابط‌عمومی بانک‌های دولتی و اعضای شورای هماهنگی بانک‌ها برگزار شد فرحی ضمن تبریک مبعث حضرت رسول‌اکرم(ص) و اشاره به دغدغه‌های حاکم بر نظام بانکی کشور گفت: نقش بی‌بدیل روابط‌عمومی‌ها در شفاف‌سازی جریان اطلاعات و ارتباطات کاملاً مشخص است.

وی گفت: در دوره‌های اخیر با همفکری‌های ایجاد شده اقدامات ارزنده‌ای جهت اطلاع‌رسانی مناسب در سیستم بانکی توسط روابط‌عمومی‌ها صورت گرفته زیرا نظام بانکی بدلیل نقشی که در تأمین مالی و مشاوره‌ای جهت توسعه‌اقتصادی کشور دارد نیازمند حضور پررنگ و جامعیت روابط‌عمومی است.
فرحی افزود: ماهیت ‌نظام بانکی، بیشتر در زمینه خدمات‌رسانی،‌ خلق خدمت‌جدید و توسعه اقتصادی متمرکز است و در این راستا این وظیفه خطیر روابط‌عمومی‌هاست که به‌طور شفاف نسبت به اطلاع‌رسانی عمومی و هم‌افزائی بیشتر اقدام کنند.
دکتر امامی دبیر کمیسیون هماهنگی روابط‌عمومی بانک‌ها نیز در این جلسه ضمن اشاره به هجمه‌های وارده به نظام بانکی کشور اظهارداشت: استراتژی‌های رسانه‌ای در این راستا تدوین شده است که می‌تواند مثمرثمر باشد.
وی افزود: تاکنون با همفکری و هم‌افزائی اعضاء این کمیسیون دستاوردهای خوبی در زمینه رفع مشکلات حضور در فضای مجازی و استفاده کاربردی از شبکه‌های اجتماعی جهت تعامل بیشتر مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی شبکه بانکی بدست آورده‌ایم.
همچنین سیدرحمان حسین‌پور رئیس اداره‌کل حوزه مدیریت و روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران در این جلسه به تبیین دستاوردهای پست‌بانک‌ایران در سال گذشته از جمله؛ بهره‌برداری از نرم‌افزار جدید، خدمات‌رسانی در روستا و مناطق کم‌برخوردار، تثبیت جایگاه حقوقی بانک بعنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT، افزایش سرمایه،‌ توجه ویژه به وضع معیشتی و ایجاد 75هزار شغل در روستاها و حضور 30درصدی در نقاط روستائی پرداخت.
گفتنی است: در جلسه مذکور درخصوص افزایش امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم،‌ ارائه طرح پیش‌نویس توجیهی ارتقای جایگاه روابط‌عمومی‌های نظام بانکی و شناسائی هجمه‌های بانکی در رسانه‌ها بحث و تبادل‌نظر شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 216
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران