پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 280428 تاریخ : 1396/03/21-09:00:06
,2,10030,
پست‌بانک‌ایران برای 186 طرح اشتغال‌زائی روستائی شهرستان دورود تأمین مالی می‌کند

پست‌بانک‌ایران برای 186 طرح اشتغال‌زائی روستائی شهرستان دورود تأمین مالی می‌کند

پست‌بانک استان لرستان در راستای اجرای طرح‌های اشتغال‌زائی جهت توسعه و رونق اقتصادی روستاها و مناطق کم‌برخوردار با تأمین مالی و پرداخت تسهیلات موردنیاز متقاضیان، در اجرای 186 طرح اشتغالزائی روستائی در شهرستان دورود همکاری می‌نماید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران ، مجید کیان‌پور نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی اعطای تسهیلات صندوق توسعه ملی شهرستان دورود ضمن اعلام خبر فوق گفت: اعتبارات مناسبی از صندوق توسعه ملی دراختیار این بانک قرار گرفته که روستائیان باید جهت توسعه و رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار از این فرصت مهم بهره لازم را ببرند. 

وی افزود: در همین راستا این بانک جهت اجرای طرح‌های اشتغالزا در روستاهای شهرستان دورود از محل صندوق توسعه ملی و به منظور تأمین سرمایه مورد نیاز بخش کشاورزی، تکمیل و فعال نمودن واحد‌های تولیدی کشاورزی، تسهیلات پرداخت می‌نماید. 
همچنین فرزاد رستمی مدیر شعب پست‌بانک استان لرستان در ادامه این جلسه اظهارداشت: پست‌‌بانک‌ایران درسطح استان و در راستای تأمین مالی سرمایه درگردش طرح‌های اشتغال‌زائی درحوزه روستائی مبلغ 71 میلیارد ریال تسهیلات در قالب 143پروژه مربوط به تأمین سرمایه در گردش از محل صندوق توسعه ملی در بخش کشاورزی جهت ایجاد تولید و اشتغال پایدار پرداخت نموده است.
وی افزود: این بانک در راستای توسعه کسب‌وکارهای خرد و کوچک بخش‌های کشاورزی،‌ شیلات و صنایع تبدیلی، پرداخت تسهیلات به متقاضیان 15پروژه ایجادی به مبلغ 75 میلیارد ریال را نیز در دست اقدام دارد.
رستمی درپایان خاطرنشان کرد: طرح‌های ایجادی شامل طرح‌های مکانیزاسیون کشاورزی، گلخانه‌ای، محیط زیست، تغییر کاربری آب و شیلات بخش ماهیان در قفس می‌باشد و طرح‌های سرمایه در گردش شامل تمامی طرح‌های کشاورزی است. 
ماشاء الله نعمتی فرماندار شهرستان دورود نیز در جلسه مذکور اظهارداشت: حضور پست‌بانک‌ایران در روستاها و مناطق کم‌برخودار، مهاجرت‌زدائی و اشتغالزائی را در این مناطق به‌همراه داشته است.
وی ضمن اشاره به توسعه اقتصادی و ایجاد تنوع شغلی در روستاها با تأکید به دستگاه‌های اجرائی درراستای بررسی طرح‌های اشتغالزائی جهت معرفی متقاضیان دریافت تسهیلات از این بانک عنوان کرد: در اجرای این مهم روش‌های سنتی دیگر پاسخگو نیست، بلکه در این راستا ضروری است که سرمایه‌گذاری‌های مربوطه انجام شود تا شاهد ایجاد اشتغال برای جوانان در روستاها باشیم.
گفتنی است: در این جلسه نمایندگان جهادکشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، اداره کل تعاون و سایر ادارات مربوطه و همچنین روسای ادارات شهرستان دورود نیز حضور داشتند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 280
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران