پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266517 تاریخ : 1395/11/23-08:38:33
,2,16,
پست‌بانک‌ایران از راهپیمایان یوم‌الله 22‌بهمن استقبال کرد

پست‌بانک‌ایران از راهپیمایان یوم‌الله 22‌بهمن استقبال کرد

پست‌بانک‌ایران بمنظور گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب‌ با برپائی ایستگاه فرهنگی در مسیر تردد راهپیمایان یوم‌الله 22 بهمن واقع در خیابان انقلاب اسلامی روبروی شهید نجات اللهی نبش کوچه کندوان مقابل شعبه فردوسی از آنان استقبال و پذیرائی به‌عمل آورد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران: در این راهپیمائی عظیم که با حضور میلیونی مسئولان کشوری و لشکری، اقشار مختلف مردم و همچنین کارکنان پست‌بانک‌ایران در سراسر میهن اسلامی برگزار شد، این بانک با برپائی ایستگاه فرهنگی از راهپیمایان پذیرائی نمود.

بنابراین گزارش: راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردهائی از بیانات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و شعائر انقلابی اسلامی جهت پیوستن به خیل عظیم و میلیونی مردم در میدان آزادی از مقابل این ایستگاه به راه خود ادامه می‌دادند که در این میان کارکنان پست‌بانک‌ایران با شور و علاقه خاصی از آنان پذیرائی می‌کردند.
گفتنی است: این ایستگاه با تلاش حوزه مقاومت بسیج، مدیریت شعب منطقه یک تهران، اداره‌کل حوزه مدیریت و روابط عمومی و اداره‌کل پشتیبانی برپا شد. البته بسیاری از کارکنان واحدهای مختلف بانک در استقبال از راهپیمایان نهایت همکاری را داشتند.
همچنین کارکنان این بانک در سراسر کشور با برپائی ایستگاه مشابه از راهپیمایان این روز تاریخی استقبال بعمل آورند.

شایان ذکر است: روابط عمومی پست‌بانک‌ایران در آستانه این روز تاریخی و سرنوشت‌ساز طی اطلاعیه ای از کارکنان و هموطنان جهت حضور و مشارکت فعال در راهپیمائی هرچه با شکوه‌تر دعوت بعمل آورد.
 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 254
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران