پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 314765 تاریخ : 1396/11/11-12:20:57
,15,17,22,
پست در راستای خدمت رسانی به مردم نقش خود را بخوبی ایفا کرده است

نماینده ولی فقیه در لرستان:

پست در راستای خدمت رسانی به مردم نقش خود را بخوبی ایفا کرده است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد روز سه شنبه در دیداری که با سرپرست و کارکنان پست استان در دفتر وی انجام شد، نقش پست در جامعه را مفید ارزیابی کرد و گفت: پست این نقش را به خوبی ایفا کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی شرکت ملی پست، حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی از پست استان لرستان به دلیل همکاری و تعامل سازنده با دفاتر ائمه جمعه در سطح استان تشکر و قدردانی کرد و افزود: خدمات متعدد و متنوع پستی توانسته است مطابق زمان و خواسته ها و نیاز های جامعه، پیشرفت و گسترش یابد.

وی در ادامه به شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام سوگواری این بانوی بزرگ جهان اسلام اشاره و تصریح کرد: صداقت بعنوان صفت بارز ایشان، می بایست الگوی همه مسئولان و خدمت گذاران مردم باشد، چون منشا همه فسادها دروغگویی وعدم صداقت است .

سرپرست پست لرستان در این دیدار از پست به عنوان کهن ترین نهادی که با جامعه بشری در ارتباط می باشد یاد کرد و گفت: پس از پیروزی نظام شکوهمند انقلاب اسلامی تحولات خوبی در پست صورت گرفته و بعنوان یک نهاد خدمت رسان همیشه و در همه حال حضور پررنگی داشته است .

ناظری با اشاره به جایگاه ممتاز استان در سطح شبکه پستی کشور، افزود: در ارزیابی صورت گرفته سال گذشته، پست استان توانست رتبه سوم را در میان استانهای کشور از آن خود کند که این موفقیت مرهون تلاش و زحمات کلیه همکاران پست استان می باشد.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد، با الگو قراردادن مکارم اخلاقی و رفتار ائمه اطهار (ص) در راستای اهداف نظام شکوهمند انقلاب اسلامی و خدمت رسانی به مردم بیش از پیش تلاش کنیم .

ناظری در این دیدار همچنین به تشریح پروژهای اقتصاد مقاومتی GNAF و سیماک پرداخت و گفت: اجرای این دو پروژه از طرف ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور به شرکت ملی پست واگذار گردیده که در این راستا، پست لرستان عملکرد قابل توجهی داشته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 209
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران