پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 352260 تاریخ : 1397/04/24-09:05:03
,15,22,
پست بستر مناسبی برای ارایه خدمات در ارستای تحقق دولت الکترونیک فراهم آورده است

نماینده مردم شبستر:

پست بستر مناسبی برای ارایه خدمات در ارستای تحقق دولت الکترونیک فراهم آورده است

نماینده مردم شبستر و عضو کمسیون ارتباطات مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد بستر مناسب با استفاده از تکنولوژی های روز، فرصتی بی نظیر برای ارایه خدمات بر مبنای دولت الکترونیک فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، معصومه آقاپور علیشاهی روز شنبه در جریان بازدید از اداره کل پست آذربایجان شرقی تصویب اساسنامه شرکت ملی پست و تعاملات سازمانی پست با ارگانها و سازمانهای دولتی و خصوصی را یادآور شد و افزود: اساسنامه مذکور ظرفیت و پتانسیل شبکه پستی را  افزایش داده است و بستر مناسبی را برای ارایه انواع خدمات به وجود آورده است.

وی با اشاره به اجرای دو طرح ملی سیماک و GNAF توسط پست، اظهار داشت: این موضوع نشان از توانایی، به روز بودن اطلاعات، تجهیزات و نیروی انسانی کارآمد دارد. بنابراین در شرایط کنونی شبکه پستی با گستردگی عظیمی که دارد می تواند نقش موثر و پررنگی در چرخه اقتصادی و خدمات دهی دستگاه های دولتی ایفا کند.

نماینده مردم شبستر همچنین پیشینه درخشان پست در امانت داری را خاطر نشان کرد و گفت:  امانت داری و صداقت در کار، نشان درخشان پست از گذشته تا به حالا است.

آقاپور در ادامه ضمن دیدار با کارکنان بویژه بانوان اداره کل پست آذربایجان شرقی؛ بانوان مجموعه پستی را افتخار دولت دانست که هم پای مردان در خدمت رسانی به مردم فعالیت می کنند.

مدیر کل پست استان آذربایجان شرقی نیز در جریان این بازدید ضمن ارائه گزارشی از عملکرد پست استان در سه ماهه نخست امسال و سال گذشته، از تحقق کامل شاخص های پیش بینی شده خبر داده و افزود: پست استان طی 15 ماه گذشته همواره جزء رتبه های برتر درآمدی کشور بوده است که این نشان از ظرفیت بالا و تلاش همکاران دارد.

پوربزرگ با اشاره به راه اندازی واحد برنامه ریزی پست استان و تدوین برنامه های جامع و نظارت مستمر بر اجرای عملیاتهای پستی و تجزیه و تحلیل عملکرد واحد های پستی، تحلیل محور بودن پست آذربایجان شرقی را عامل رشد و ارتقای آن در میان استانهای کشور دانست.

در پایان این بازدید مقرر شد نشست مشترکی با حضور آقاپور نماینده مردم شبستر و عضو کمسیون ارتباطات مجلس شورای اسلامی و اعضای واحد برنامه ریزی اداره کل پست آذربایجان شرقی در آینده ای نزدیک برگزار شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 329
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران