پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 250588 تاریخ : 1395/09/15-09:00:11
,3,
پرونده‌های مطالباتی

پرونده‌های مطالباتی "ثامن"بروز می‌شود

نخستین جلسه کمیته نقدینگی سرپرستی استان مرکزی باهدف بررسی راهکارهای جذب منابع و افزایش نقدینگی برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از موسسه اعتباری ثامن،  در این جلسه به راهکارهای مهم در افزایش سپرده و جذب مشتریان قدیمی، ترغیب همکاران صف به مذاکره با مشتریان و آگاه‌سازی آنها از طرح‌ها، نرخ‌ها و شرایط جدید موسسه بحث و تبادل‌نظر شد.

 بر همین اساس در این جلسه وصول مطالبات یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار برافزایش نقدینگی عنوان و خاطرنشان شد: وصول به‌موقع مطالبات علاوه بر سوددهی و افزایش نقدینگی، گامی بزرگ در راستای اعتمادسازی به ضامن و حتی بدهکاران است.

در این جلسه از روسای شعب درخواست شد ترتیبی اتخاذ شود تا در یک بازه زمانی مشخص تمامی پرونده‌ها با استفاده از ظرفیت تمامی همکاران بروز رسانی شود. چراکه پیگیری مطالبات فقط معطوف به یک شخص در شعبه نیست و این امر مستلزم کار تیمی و گروهی است.

براین اساس در این جلسه بر احترام و برخورد مناسب با مشتریان اشاره و بر بازاریابی مناسب، سرمایه‌گذاری بر روی نیروی انسانی، نگاه هدفمند به کار و اعتمادسازی در بین مشتریان تأکید شد.

در انتهای این جلسه با مهم برشمردن افزایش نقدینگی، از محل افزایش سپرده‌ها و محل وصولی مطالبات مقرر شد در این راه روسای شعب و کارکنان صف و ستاد به سیاست‌ها و تصمیمات جدید موسسه پایبند بوده و متناسب با آنها حرکت کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 371
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران