پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279155 تاریخ : 1396/02/09-13:19:06
,4,17,
پروتکل همکاری های گمرکی میان روسای گمرکات ایران و ارمنستان امضا شد

پروتکل همکاری های گمرکی میان روسای گمرکات ایران و ارمنستان امضا شد

جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان پروتکل تبادل اطلاعات گمرکی امضا کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، گفتنی است این پروتکل به امضای مسعود کرباسیان رئیس کل گمرک ایران و وارتان هاراتونیان رئیس کل گمرک و رئیس کارگروه درآمد کشوری ارمنستان رسید.


با اجرایی شدن مفاد این پروتکل تمام و هرگونه اطلاعات ، درخواست ها و اسناد گمرکی و تجاری دو کشور ایران و ارمنستان باید مطابق با قوانین ملی طرف ها ارائه گردد.

بر اساس این توافق طرف ها هر سه ماه و همچنین به صورت سالیانه، تبادل داده های آماری گمرکی درباره تجارت دو جانبه را اجرا می نمایند.

با اجرای این پروتکل پیش بینی می شود زمینه تسهیل و توسعه تجارت بیش از پیش فراهم شود و  فصل جدیدی از همکاری های تجاری میان دو کشور آغاز و سطح روابط اقتصادی دو کشور ارتقا یابد.

صادرات جمهوری اسلامی ایران به ارمنستان در سال 1395 به میزان 179میلیون و 103 هزار دلار و واردات ایران از ارمنستان در مدت یاد شده 20 میلیون و 892 هزار دلار بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 293
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران