پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 306036 تاریخ : 1396/07/18-09:46:28
,15,
پرفروش‌ترین گوشی جهان معرفی شد

پرفروش‌ترین گوشی جهان معرفی شد

طبق فهرست منتشر شده، گوشی هوشمند آیفون 7 اپل در نیمه نخست سال جاری میلادی 2017 ، عنوان پرفروش‌ترین گوشی را در جهان بنام خود ثبت کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، موسسه IHS Markit فهرستی از پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند سال 2017 را در وب سایت خود ارائه داده است که گوشی آیفون 7 در صدر این فهرست قرار گرفته است.

در این رده بندی، گوشی‌های آیفون 7 پلاس اپل، گلکسی گرند پرایم پلاس سامسونگ و آیفون 6 اس مدل 2015 به ترتیب در رتبه های دوم، سوم و چهارم جای گرفته اند.

نکته جالب اینجاست که گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ نیز به ترتیب در جایگاه پنجم و ششم این فهرست قرار گرفته اند.

البته با توجه به آنکه گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ تنها حدود یک ماه است که رونمایی و به بازار معرفی شده اند، جایگاه پنجم و ششم برای این گوشی ها خیلی دور از انتظار نیست و این دو پرچمدار سامسونگی نسبت به سایر گوشی های قرار گرفته در این فهرست، هنوز وقت دارند میزان فروش خود را در جهان بالا ببرند.

گوشی‌های آیفون 6، آیفون 6 اس و آیفون 7 به ترتیب در نیمه نخست سال های 2015، 2016 و 2017 میلادی از جمله محبوب‌ترین و پرطرفدارترین گوشی هوشمند بازار بوده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 233
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران