پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282637 تاریخ : 1396/05/17-12:30:27
,1,

"پرداخت نوین" حامی توسعه کسب و کار استارتاپ‌ها

همزمان با برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، بنیان‌گذار بانک اقتصادنوین با حضور در غرفه‌های شرکت پرداخت نوین، از نزدیک با محصولات و خدمات نوین معرفی شده از سوی این شرکت در نمایشگاه آشنا شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، شرکت پرداخت نوین به عنوان یکی از شرکت‌های قدیمی این حوزه با مطالعه و برنامه‌ریزی دقیق نسبت به معرفی خدمات و محصولات جدید اقدام کرده که بخشی از این محصولات و خدمات در نمایشگاه الکامپ معرفی شد.

از جمله این محصولات و خدمات می‌توان به موبایل پوز (MPos)، نوین تل، خدمت پنجم، نوین تک و صندوق جسورانه صدراوین و شتاب دهنده ‌نوین اشاره کرد که در این نمایشگاه معرفی شدند و مورد استقبال متخصصان این بخش و بازدید کنندگان نمایشگاه قرار گرفتند، ضمن اینکه این شرکت با حضور در سالن تخصصی استارتاپ‌ها، زمینه توسعه و گسترش فضای کسب و کار فعالان این عرصه را فراهم کرد.
همزمان با برگزاری نمایشگاه الکامپ، مهندس محمد صدرهاشمی‌نژاد بنیان‌گذار بانک اقتصادنوین با حضور در محل دایمی نمایشگاه‌ها، از نزدیک با محصولات و خدمات جدید شرکت پرداخت نوین آشنا شد.
وی در حاشیه بازدید از غرفه شرکت پرداخت نوین در نمایشگاه الکامپ، با اشاره به رویکرد بانک اقتصادنوین در ارایه خدمات نوین به مشتریان گفت: بانک اقتصادنوین پیش زمینه‌های لازم برای معرفی خدمت جدید و محصولات نوین را فراهم کرده که از جمله این پیش نیازها می‌توان به راه‌اندازی شرکت پرداخت نوین اشاره کرد.
مهندس صدرهاشمی‌نژاد تاکید کرد: سرعت تحول در دوره حاضر به شدت افزایش یافته و الگوهای تکنولوژی به شدت در حال تغییر است، اگر دو قرن طول کشید تا انسان‌ها در قرن بیستم از رفتارهای مردم در قرن 18 تعجب کنند، مردم در آینده بسیار نزدیک از رفتار ما در قرن 21 تعجب خواهند کرد، کوتاه شدن این تعجب حاصل سرعت تغییر تکنولوژی است.
وی به لزوم توجه به شتاب دهنده‌ها و استارتاپ‌ها اشاره کرد و گفت: توجه به این بخش‌ها از الزامات موفقیت سازمان در آینده نه چندان دور خواهد بود که خوشبختانه شرکت پرداخت نوین با درک اهمیت توجه به این بخش‌ها اقدامات موثر و خوبی در حوزه‌های جدید داشته است.
در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ بیش از 800 شرکت از ایران و 20 کشور خارجی، در فضایی به مساحت 35 هزار متر مربع دستاوردها، خدمات و محصولات خود را به نمایش گذاشتند. شرکت پرداخت نوین با هدف معرفی تخصصی خدمات نسبت به تفکیک غرفه‌های تخصصی اقدام کرده بود به طوری که این شرکت با دو غرفه در این نمایشگاه حضور داشت که هر دوی این غرفه‌ها مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.
بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ طی روزهای 30 تیر الی 2 مرداد در محل دایمی نمایشگاه‌های تهران برگزار شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 292
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران