پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 280539 تاریخ : 1396/03/23-11:52:41
,10025,
پرداخت خسارت به زیان‌دیدگان زلزله استان‌های خراسان‌رضوی و شمالی

پرداخت خسارت به زیان‌دیدگان زلزله استان‌های خراسان‌رضوی و شمالی

پرداخت خسارت به زیان‌دیدگان زلزله استان‌های خراسان‌رضوی و شمالی صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی و اعلام مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه‌کوثر، درپی وقوع زلزله در استان‌های خراسان‌رضوی و شمالی، تیم‌های کارشناسی این شرکت به‌محض اطلاع از وقوع حادثه در مناطق زلزله‌زده حاضر شدند و عملیات بررسی و براورد خسارت توسط دوتیم کارشناسی در خراسان‌رضوی و هفت تیم کارشناسی در خراسان‌شمالی باحضور رییس اداره خسارت این مدیریت انجام گرفت.

حسن سماک‌امانی با بیان اینکه در مجموع بالغ بر 160 مورد خسارت در استان خراسان‌رضوی از شهرهای فریمان، تربت‌جام و تربت‌حیدریه به این شرکت گزارش داده شده است، گفت: جمع کل خسارت استان در مجموع دومیلیارد ریال پیش‌بینی می‌شود.

وی از پرداخت یک‌میلیاردو570میلیون ریال به 120پرونده در این استان خبرداد و خاطرنشان‌کرد: خسارت 40پرونده دیگر با تکمیل مدارک پرداخت خواهد شد.

مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه‌کوثر با اشاره به اینکه پس از وقوع زلزله در استان خراسان‌شمالی در مجموع هزار و 200 مورد خسارت از شهرهای بجنورد، شیروان، اسفراین و آشخانه به این شرکت گزارش داده شده است، تصریح‌کرد: تاکنون هزارو100 مورد آن بررسی و ارزیابی شده است که مبلغ خسارت حادثه یادشده بالغ‌بر 10میلیارد ریال پیش‌بینی می‌شود.

حسن سماک‌امانی تاکیدکرد: پرداخت خسارت در این استان شروع شده است و به‌محض تکمیل مدارک، خسارت زیان‌دیدگان پرداخت خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 425
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران