پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 316181 تاریخ : 1396/12/08-10:11:53
,3,
پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به روستائیان کم درآمد

در بانک قرض الحسنه مهرایران صورت گرفت:

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به روستائیان کم درآمد

بانک قرض الحسنه مهرایران طی انعقاد تفاهمنامه ای با اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی اقلید در استان فارس، به روستائیان کم درآمد تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی  بانک قرض الحسنه مهرایران، بحث اشتغال و افزایش درآمد خانوار روستایی، جزو اولویت‌های دولت است و بانک قرض الحسنه مهرایران طی امضای سند همکاری با اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی اقلید در این راستا گامهای موثری با هدف کاهش بیکاری و رونق اشتغال در مناطق روستایی برداشته است.

مختاری مدیرشعب استان فارس در نشست مشترکی که با حضور مدیران اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی اقلید برگزار شد، گفت: رفع مشکلات روستائیان و اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه همواره از دغدغه های اصلی مدیران بانک قرض الحسنه مهرایران بوده و خدمت رسانی به این قشر نه تنها یک وظیفه، بلکه افتخاری است که با توجه به اجر معنوی آن کارکنان این بانک شده است.

در ادامه، علوی مدیر عامل اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی اقلید ضمن قدردانی از اقدامات بانک قرض الحسنه مهرایران گفت : این بانک در دستگیری از نیازمندان و روستائیان پیشتاز سیستم بانکی می باشد و به هیچ عنوان نمی توان از نقش پررنگ خدمات آن چشم پوشی کرد.

در پایان، علوی اظهار امیدواری کرد که با شروع همکاری های دوجانبه بتوان طیف گسترده ایی از روستائیان را از وام های قرض الحسنه بهره مند نمود. وی تعداد کثیر تعاونی های روستایی در شهرستان اقلید را به عنوان فرصتی بالقوه برای استحکام هرچه بیشتر همکاری های دوجانبه با بانک قرض الحسنه مهرایران برشمرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 304
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران