به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از موسسه اعتباری ثامن؛ در جلسه روسای شعب سرپرستی خراسان رضوی از بازاریابی بهعنوان یکی از مؤلفهای مهم در جذب منابع یاد شد.
بر اساس این گزارش هدف بانکها و مؤسسات اعتباری، در فضای رقابتی امروز انجام سریع امور و اتلاف نشدن وقت مشتریان است که سیاست عدم تمرکز و ایجاد تغییرات در ساختار"ثامن" نیز در راستا بهبود روند حرکت ثامن و افزایش اختیارات سرپرستیها و افزایش خدمت رسانی به مشتریان اجرایی شده است.
حجت اله دادپور یکی از مدیران سرپرستی خراسان رضوی در این جلسه علت رشد منابع تعدادی از شعب را توجه ویژه به بخش تسهیلات و فعالیت در افتتاح حسابهای جدید دانست .
دادپور بابیان اینکه کنترل مطالبات با حفظ نقدینگی موجب افزایش سرعت گردش پول و پرداخت تسهیلات جدید به مشتریان میشود افزود : کنترل مطالبات و اجرای صحیح برنامه پیگیری و وصول مطالبات منوط به عدم رشد مطالبات معوق و سودآوری ثامن میشود .
در انتها خاطرنشان شد: مشتریان انتظار دارند مدیران و کارکنان شعبه بهعنوان راهنما و مشاوران آنها با برخوردی مناسب، خدمات مشاورهای درخور ارائه کنند. این امر موجب ایجاد زمینههای جلب ، جذب ، اعتماد و اطمینان و تبدیل آنان به مشتریان دائمی میشود.