پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 281512 تاریخ : 1396/04/21-12:58:45
,1,
پرداخت بیش از 2میلیون و700 هزارتسهیلات معیشت وکارآفرینی

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران اعلام کرد:

پرداخت بیش از 2میلیون و700 هزارتسهیلات معیشت وکارآفرینی

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: این بانک 2 میلیون و 700 هزار فقره وام قرض الحسنه معادل 150 هزار میلیارد ریال در 9 سال گذشته به متقاضیان سراسر کشور پرداخت کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضی اکبری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ایلام با اشاره به اقدامات موثر بانک در حوزه های مختلف مسئولیت های اجتماعی بیان داشت: این بانک طی 9 سال فعالیت ارزنده خود بالغ بر 2 میلیون و 700 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان واقعی جامعه در زمینه حمایت از مددجویان کمیته امداد، سازمان زندان ها و بهزیستی و همچنین وام به منظور ازدواج جوانان، رفع مایحتاج ضروری، درمان بیماری ها، تامین مالی مسکن برای روستاییان و غیره اعطا نموده است.

 و ی اظهارداشت: تا کنون بالغ بر 50 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به اعتبار 3 هزار میلیارد ریال با هدف توانمندسازی نیازمندان و بهبود معیشت هموطنان در استان ایلام پرداخت شده است.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: در سال 95 در مجموع 45 هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب 510 هزار فقره وام پرداخت شده که سهم استان ایلام 10 هزار فقره وام با 910 میلیارد ریال اعتبار است.
وی افزود: مبلغ تسهیلات پرداخت شده به اشخاص حقیقی بین 10 تا 150 میلیون ریال است که در تفاهمنامه های منعقد شده با سازمان ها و نهادها در قالب طرح حمایتی این مبلغ به 300 میلیون ریال نیز قابل افزایش است.
 اکبری در ادامه گفت: البته سقف وام قرض الحسنه بانک با مصوبه اخیر شورای پول و اعتبار افزایش یافته است و همچنین متقاضیان و مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران می توانند در طرح بانکداری اجتماعی تا 300 میلیون ریال درخواست تسهیلات داشته باشند.
وی به ارائه توضیحاتی در مورد طرح های بانک قرض الحسنه مهر ایران برای ارائه تسهیلات به متقاضیان پرداخت و اظهار داشت: این بانک در طول فعالیت خود تقریباً در 4 حوزه شامل معیشت، کارآفرینی، ازدواج و سلامت حضور فعالی در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه داشته است.
اکبری با بیان اینکه در سیاست‌های بانک حوزه کارآفرینی جزء اولویت ها قرار گرفته است، افزود: در همین زمینه بانک تلاش کرد تا با تمرکز تسهیلات خرد برای فعالیت کارآفرینی اقدامات لازم را انجام دهد. البته در این بخش توجه بیشتری به ارائه تسهیلات در روستاها و شهرهای کوچک شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 277
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران