پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 281326 تاریخ : 1396/04/18-14:57:52
,17,10026,
پرداخت بالاترین خسارت بیمه‌ای در تاریخ صنعت بیمه کشور

پرداخت بالاترین خسارت بیمه‌ای در تاریخ صنعت بیمه کشور

بالاترین خسارت بیمه ای در تاریخ صنعت بیمه کشور به شرکت پتروشیمی بوعلی سینا پرداخت شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، امروز در مراسمی در شرکت بیمه ایران  به شرکت پتروشیمی بوعلی سینا خسارت بیمه‌ای پرداخت شد.

این شرکت پتروشیمی روز 16 تیرماه سال گذشته دچار آتش سوزی شد و شرکت بیمه ایران با سهم بیش از 55 درصد به همراه 10 شرکت بیمه‌ای دیگر ایرانی تحت عنوان یک کنسرسیوم در کمتر از یکسال از وقوع حادثه 94 میلیون یورو به این شرکت پرداخت کردند که بزرگ‌ترین رقم پرداخت خسارت در تاریخ صنعت بیمه کشور محسوب می‌شود.
محسن پورکیانی مدیرعامل بیمه ایران در این مراسم با اشاره به اینکه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی جزو فعالیت‌های بسیار خطرناک، حساس و پرریسک محسوب می‌شود، گفت:: این صنایع همواره در معرض بروز حوادث فاجعه آمیز است بنا بر این انتقال ریسک آن‌ها به شرکت‌های بیمه‌ای باعث افزایش امنیت و بازپرداخت پیامدهای مالی این خطرات می‌شود.
وی با بیان اینکه از اواخر دهه هفتاد، صنعت بیمه کشور با راهبری شرکت‌های بین المللی بیمه‌ای پوشش‌های مورد نیاز این حوزه را انجام می‌داد، گفت: در اواسط دهه هشتاد به جهت اعمال تحریم‌های ناعادلانه علیه کشورمان، بیمه گران بین المللی از این همکاری امتناع کردند.
وی گفت:، اما بیمه گران داخلی با پوشش بیمه‌ای استاندارد این خدمات را خود بعهده گرفتند و امروزه کنسرسیوم‌های بیمه‌های ایرانی در خشکی و دریا کار بیمه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی را به طور کامل انجام می‌دهند.
وی گفت: در پرداخت خسارت به پتروشیمی بوعلی سینا سهم بیمه ایران بیش از 55 درصد و سهم بیمه‌های دیگر ایرانی حدود 45 درصد بود و ما در این یک سال در سه قسط همه 94 میلیون یورو خسارت وارد شده به این پتروشیمی را پرداخت کردیم که در نوع خود در تاریخ صنعت بیمه کشور بی سابقه است.
 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 367
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران