پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353620 تاریخ : 1397/05/14-14:00:14
,1,
پرداخت 320 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به دانشجویان

توسط بانک قرض الحسنه مهرایران انجام می شود:

پرداخت 320 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به دانشجویان

بانک قرض الحسنه مهرایران در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی و توجه به تامین مالی هزینه های ادامه تحصیل دانشجویان، 320 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد 3 درصد به دانشجویان پرداخت می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران؛ دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران با هدف کمک به وضع تحصیلی و رفاهی دانشجویان بااستعداد و کم بضاعت در جهت برنامه های ترسیم شده در قانون اساسی و خودکفایی آموزش عالی کشور با ذوالفقار یزدان مهر، مشاور وزیر و رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری تفاهمنامه همکاری امضاء کرد.

دکتر اکبری در مراسم امضای این تفاهمنامه که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد بیان داشت: در این قرارداد، بانک قرض الحسنه مهرایران هر سال و در طول مدت این همکاری از محل منابع خود و معادل دو برابر مبلغ سپرده ی صندوق رفاه دانشجویان به میزان 800 میلیارد ریال اعتبار برای سال اول، نسبت به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به دانشجویان معرفی شده اقدام می کند.

وی افزود: مدت این تفاهمنامه 4 سال است که طی آن بیش از 3200 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد 3 درصد به دانشجویان دارای شرایط پرداخت می شود که در صورت رضایت صندوق رفاه و استقبال دانشجویان، مبلغ و مدت همکاری قابل تمدید خواهد بود.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران تصریح کرد: میزان تسهیلات اعطایی به هر دانشجو در هر مقطع تحصیلی معرفی شده حداکثر طی 8 مرحله به تشخیص و معرفی صندوق خواهد بود و مبلغ تسهیلات اعطایی از محل منابع بانک قرض الحسنه مهرایران به هر یک از اشخاص معرفی شده، متناسب با مقطع تحصیلی و حداکثر 200 میلیون ریال می باشد.

در ادامه، دکتر یزدان مهر از افزایش وام های دانشجویی در سال جاری خبر داد و گفت: صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در مجموع 21 نوع وام دارد که به دانشجویان مستعد و کم بضاعت پرداخت می کند.

وی ادامه داد: در سال های اخیر تلاش کرده ایم تا در صندوق رفاه دانشجویان، ارتقاء خدمات رسانی توام با کرامت انسانی با دانشجویان داشته باشیم.

مشاور وزیر و رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری با بیان اینکه 80 درصد دانشجویان شهریه پرداخت می کنند و در صف دریافت شهریه های متفرقه قرار دارند، گفت: در پرداخت وام شهریه با توجه به میزان منابع دچار مشکل هستیم و بر اساس این تفاهم نامه، وام به دانشجویان مراکز غیرانتفاعی ، آزاد اسلامی و علمی کاربردی تعلق می گیرد .

یزدان مهر اظهار داشت: دانشجویان در تمام مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از ابتدای ترم آینده می توانند با مراجعه به سامانه صندوق رفاه وزارت علوم تحقیقات و فناوری از این وام استفاده کنند .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 363
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران