به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، غلامرضا محمدی مدیر کل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری در حاشیه بررسی فضای عمومی دستگاه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط بازرسان آن وزارتخانه گفت: اداره کل تامین اجتماعی استان در زمینه فضای عمومی همواره پیشتاز بوده است بطوریکه در سال گذشته رتبه سوم فضای عمومی را در بین ادارات کل تامین اجتماعی و همچنین همین رتبه را در بین دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از آن خود نمود.
محمدی حجم گسترده فرآیندهای کاری در شعب تامین اجتماعی را یادآور شد و افزود: این سازمان به واسطه تحت پوشش قرار دادن بیش از نیمی از جمعیت کشور و این استان نیز بیشترین ارباب رجوع را در بین دستگاه های اجرایی دارد که تکریم آنان بر همکاران واجب و ضروری است .
وی افزایش خدمات الکترونیکی و غیر حضوری را گامی موثر در تسهیل خدمت رسانی به جامعه هدف دانست و اضافه کرد: با گسترش این نوع خدمات بیش از یک میلیون بار مراجعه حضوری به شعب استان کاهش یافته است.
مدیر کل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اعلام افزایش رقم پرداخت تعهدات بلند مدت و کوتاه مدت در پنج ماهه سال جاری افزود: لغایت مرداد ماه سال جاری 178 میلیارد تومان بابت تعهدات به بیمه شدگان و مستمری بگیران پرداخت شده است که از این میزان مبلغ 171 میلیارد تومان بابت تعهدات بلند مدت شامل مستمری بازنشستگی،از کارافتادگی و بازماندگان و 7 میلیارد و دویست میلیون تومان بابت تعهادت کوتاه به بیمه شدگان و مستمری بگیران پرداخت شده است.