پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 251123 تاریخ : 1395/09/20-12:00:21
,3,
پرداخت 143 فقره تسهیلات کوثر به بنگاه های کوچک و متوسط

پرداخت 143 فقره تسهیلات کوثر به بنگاه های کوچک و متوسط

موسسه اعتباری کوثر به عنوان یکی از نهادهای مالی در "سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" اقدام به پرداخت 143 فقره تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط نموده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از موسسه اعتباری کوثر؛ تسهیلات پرداختی موسسه کوثر در راستای حمایت از تولید داخلی در قالب صدور ضمانت نامه، تامین سرمایه در گردش و اعطای تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط می باشد.

بر اساس این گزارش؛ از مجموع 143 فقره تسهیلات پرداختی، در بخش ضمانتنامه ها 45 فقره به ارزش 210/374میلیون ریال، سرمایه در گردش 25 فقره به ارزش 713/335میلیون ریال و تسهیلات ثابت 73 فقره به ارزش1/541/632میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته است.

این گزارش می افزاید: تسهیلات اعطایی به بنگاه های کوچک و متوسط فعال در استانهای تهران، آذربایجان شرقی ،لرستان، یزد ، بوشهر و مناطق آزاد 143 فقره به مبلغ 2/465/341 میلیون ریال است.

شایان ذکر است: در مهرماه سال جاری طبق "تفاهم نامه تامین تجهیزات حفاظتی و اطفای حریق مورد نیاز برای حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی کشور" تا پایان سال جاری موسسه اعتباری کوثر با تائید بانک مرکزی و ضمانت سازمان برنامه و بودجه متعهد به پرداخت تسهیلات به مبلغ 225 میلیارد تومان جهت تامین تجهیزات مورد نیاز سازمان های جنگل ها و مراتع، حفاظت از محیط زیست، شیلات و امور عشایر ایران شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 354
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران