پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 280894 تاریخ : 1396/04/03-19:11:56
,2,17,
پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری اعتماد بانک ملی الکترونیکی می شود

پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری اعتماد بانک ملی الکترونیکی می شود

مدیرعامل کارگزاری بانک ملی ایران پذیره نویسی صندوق های سرمایه گذاری در شعبه ها را بسیار وقت گیر خواند و از آغاز اقدام هایی برای پیاده سازی این روند به صورت الکترونیکی خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بانک ملی ایران، محمدحسن ابراهیمی اعلام کرد: اکنون پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری اعتماد در 101 شعبه بانک ملی ایران ادامه دارد و بسیاری از همکاران ما را درگیر کرده است.

وی ادامه داد: افرادی که در بازار سرمایه فعالند، هم با صندوق و هم با معاملات الکترونیکی آشنایی کافی دارند و نیاز نیست برای چنین معاملاتی به شعبه بانک مراجعه کنند.

 
به گفته وی، فقط یک بانک سیستم پذیره نویسی الکترونیکی صندوق های سرمایه گذاری را پیاده کرده است، در حالی که بانک ملی ایران بسترهای بسیار خوبی برای این کار دارد.


ابراهیمی تصریح کرد سامانه «بام» امکانات فراوانی دارد که می توان پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری اعتماد را نیز به آن اضافه کرد. 
به گزارش ایرنا، صندوق سرمایه گذاری اعتماد کارگزاری بانک ملی ایران بیست و هفتم خردادماه گشایش یافت.
پذیره نویسی این صندوق به مدت 6 روز و به صورت همزمان در 101 شعبه منتخب بانک ملی ایران آغاز شد که مبلغ آن در مرحله نخست یک هزار میلیارد ریال بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 445
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران