پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278058 تاریخ : 1395/12/25-17:04:08
,16,17,
پذیرش و اعزام روزانه حدود 4 هزار مسافر در فرودگاه های کشور

پذیرش و اعزام روزانه حدود 4 هزار مسافر در فرودگاه های کشور

مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت : در طرح نوروزی 3 میلیون و 750 هزار تا 4 میلیون مسافر در فرودگاه های کشور پذیرش و اعزام می شوند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت , رحمت الله مه آبادی در جمع  خبرنگاران با بیان اینکه همه فرودگاه های کشور در طرح نوروزی آمادگی کامل دارند، افزود: بیش از 30 هزار و 500 سورتی پرواز برای جابجایی مسافران انجام می شود.


وی گفت: آمار نشست و برخاست پروازها 15 درصد و اعزام و پذیرش مسافر 17 تا 19 درصد رشد خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزود: 30 گروه نوروزی شامل دستگاه های اجرایی، پلیس، تاکسیرانی، گذرنامه، سوخت گیری و ... با بیش از هزار نیرو آماده است تا امنیت سفرهای نوروزی را برای مسافران فراهم کند.

وی گفت : برنامه هایی از دو سال پیش برای بهبود خدمات رسانی به مسافران آغاز شده  که شامل دهها طرح است که بهره برداری آزمایشی شده و بزودی رسماً افتتاح خواهند شد.

مه آبادی افزود: بیش از 4 هزار و 200 چرخ دستی، هزار و 500 صندلی دیگر، 630 دستگاه کانتر و ترازو برای تسهیل در تردد مسافران در فرودگاه ها فراهم شده است.
وی گفت: در همه فرودگاه های کشور اطلاعات مشترک و مشابهی برای آگاهی رسانی و خدمات رسانی به مسافران در پرتال فرودگاه ها نصب شده است.
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به اینکه خدمات رسانی در 42  فرودگاه شبانه روزی شده است ، افزود: سامانه یکپارچه رسیدگی به شکایات مسافران در فرودگاه ها فراهم شده و بیش از همه ایمنی و امنیت مسافران مورد توجه 
است.
مه آبادی گفت: شماره تماس 10009633 برای ارسال پیامک در نظر گرفته شده است.
وی افزود: مدیران فرودگاهی با شماره تماس هایی که در فرودگاه ها نصب شده است بر روند کارهای فرودگاه ها نظارت می کنند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 373
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران