پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266991 تاریخ : 1395/12/01-08:45:23
,2,17,
پذیرش بیش از 260 میلیارد ریال ضمانت نامه جهت حمایت از صنایع کوچک

توسط بانک صنعت ومعدن صورت گرفت

پذیرش بیش از 260 میلیارد ریال ضمانت نامه جهت حمایت از صنایع کوچک

بانک صنعت ومعدن در 10 ماهه سال 95 بیش از 266 میلیارد ریال ضمانت نامه از صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک را پذیرفته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی  بانک صنعت ومعدن، این بانک رتبه نخست در میان بانک ها را در پذیرش ضمانت نامه ها در جهت حمایت از صنایع کوچک را به خود اختصاص داده است.

پس از بانک صنعت و معدن ، بانک سینا با 1477 میلیارد ریال و صندوق کارآفرینی امید با 146 میلیارد ریال رتبه های بعدی در پذیرش ضمانت نامه از صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک را کسب کرده اند.
 گفتنی است، به منظور توسعه صنایع کوچک ، صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک و بانک صنعت و معدن تفاهم نامه همکاریهای مشترک امضا کردند.
 بر اساس این تفاهم نامه، صنایع کوچک متقاضی دریافت تسهیلات از بانک صنعت و معدن که طرح های آنها از سوی این بانک بررسی و توجیهات فنی، مالی و اقتصادی آن تایید شده است و با مشکل کسری وثیقه مواجه هستند توسط صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک برای آن ها ضمانت نامه صادر می کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 425
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران