پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282917 تاریخ : 1396/05/24-14:06:31
,2,16,
پایگاه بسیج کوثر خواهران پست بانک ایران افتتاح شد

پایگاه بسیج کوثر خواهران پست بانک ایران افتتاح شد

پ بسیج خواهران پست‌بانک‌ایران با نام "کوثر" طی مراسمی و با حضور مهندس مهدیون فرمانده مرکز بسیج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر صباغی عضو هیأت مدیره، فرمانده بسیج و جمعی از مدیران و بسیجیان این بانک افتتاح شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، مهدیون در مراسم مذکور ضمن یادوخاطره شهدای مدافع حرم به ویژه شهید محسن حججی گفت: این بانک از معدود دستگاه‌هائی است که در حوزه‌های فرهنگی تلاش وافری دارد و فضای سالمی نیز در بنیان نیروی انسانی آن حاکم است.

وی افزود: خوشبختانه تفکر بسیجی در بین کارکنان این بانک با توجه به رسالت خدمت‌رسانی آن حاکم است و ارزش‌های اسلامی و اخلاقی به‌خوبی در بین آنان نهادینه شده است.
مهدیون تصریح کرد: بسیجی چه بخواهد و چه نخواهد الگو است و بسیجیان باید مواظب شجره طیبه باشند چرا که این مفهوم بسیار مقدس و ارزشمند است.
فرمانده مرکز بسیج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهارداشت: خواهران نقش بسیار مؤثری طی دوران دفاع مقدس داشتند و پا‌به‌پای برادران در همه عرصه‌های کشور حضور فعال داشته و به تحکیم بنیان خانواده کمک شایانی دارند.
وی تأکید کرد: مقابله با تهاجم فرهنگی، سالم‌سازی محیط‌ جامعه و کمک به مصالح نظام و سازمان و مانع از بروز مشکلات و تربیت متخصصین متعهد و متعهدین متخصص از وظایف بسیج و تفکر بسیجی است.
مهدیون گفت: ظرفیت‌های زیادی از نیروهای انسانی در مجموعه‌ها وجود دارد که خوشبختانه پست‌بانک‌ایران نیز از این نیروهای توانمندی برخوردار است و می تواند به خوبی استفاده نماید.
وی درپایان ابراز امیدواری کرد که با توجه به نامگذاری پایگاه بسیج خواهران به نام حضرت فاطمه زهرا(س)، همواره فضای معنوی در مجموعه حاکم باشد و این پایگاه بتواند به تحقق اهداف بانک کمک نماید.
دکتر صباغی نیز در ادامه مراسم ضمن تبریک راه اندازی این پایگاه گفت: مشارکت خواهران در مسئولیت‌های مختلف بانک از جمله بسیج بسیار با اهمیت است و قطعاً حضور بیش از 3 هزار همکار در فعالیت‌های بسیج نشان‌دهنده نقش پررنگ بسیج و تحقق ارزش‌های انقلاب در بین آنهاست.
وی تصریح کرد: کسب رتبه برتر شورای فرهنگی بانک در بین دستگاه‌های اجرائی کشور نشان از ایده‌های نو و توجه مسئولان و همکاران بانک به ارزش‌های دینی و انسانی است.
صباغی افزود: بسیجی یک تفکر و اندیشه ناب است و خدمت به خلق نیز از تفکرات بسیج است که امیدوارم همواره داین تفکر در مجموعه بانک حاکم باشد.
سیدرحمان حسین‌پور رئیس اداره‌کل حوزه مدیریت و روابط عمومی در این مراسم ضمن استقبال از راه‌اندازی پایگاه بسیج خواهران بانک گفت: خوشبختانه مجموعه همکاران در تحقق ارزش‌های دینی و انسانی پیشقدم هستند و راه‌اندازی این پایگاه قطعاً در گسترش ارزش‌ها مؤثر می باشد.
همچنین حجت‌الاسلام عبدالرحمان آقائی فرمانده بسیج پست‌بانک ایران در این مراسم گفت: ایجاد پایگاه بسیج خواهران از آرزوهای بنده بود که خوشبختانه با همت مسئولان بانک و بسیج وزارتخانه به ثمر نشست و خوشبختانه همه امکانات مهیاست تا بسیج بانک بتواند با تمام و کمال درخدمت نظام و خود بانک باشد.
وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی دقیق و کاربردی به تحقق اهداف بانک کمک کرده و از ظرفیت‌های بسیج استفاده نمائیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 376
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران