پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 399211 تاریخ : 1397/07/24-16:07:11
,17,10028,
پاسخگویی ، شفافیت و آینده نگری از ویژگی های یک نظام اداری مطلوب است

محسنی بندپی در مراسم تجلیل از تلاشگران عرصه خدمت جشنواره شهید رجایی:

پاسخگویی ، شفافیت و آینده نگری از ویژگی های یک نظام اداری مطلوب است

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کارایی و همه سو نگری، پاسخگویی و شفافیت، اثربخشی و نتیجه گرایی، مردم سالاری، مشارکت جویی و مشارکت پذیری و آینده نگری از ویژگی های یک نظام اداری مطلوب است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون،  انوشیروان محسنی بندپی در مراسم تجلیل از تلاشگران عرصه خدمت جشنواره شهید رجایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در سالن 17 شهریور این وزارتخانه برگزار شد با بیان اینکه اگر توسعه را هدفی مطلوب دارای ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی تعریف کنیم برای هدفگذاری کشور توسعه مدار به ابزارهایی نیاز داریم، گفت: برنامه ریزی خوب مبتنی بر علم و شواهد، مدیریت و راهبرد عوامل و ابزارها لازمه یک نظام اداری منظم، منسجم و کارآمد است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه از جمله لوازم دستیابی به نظام اداری مطلوب ایجاد یک فضای بانشاط و برخورداری از بدنه کارشناسی است، خاطرنشان کرد: هر جامعه مجمع الجزایری از دستگاه‌ها و ادارات است و میزان موفقیتشان به اندازه ای است که زمینه رشد و بالندگی نیروها را فراهم کنیم.

محسنی بندپی ادامه داد: در وزارتخانه بسیار بزرگی مشغول خدمتیم که بزرگترین وزراتخانه اجتماعی در کشور محسوب می‌شود و ماموریت‌های مهمی دارد که راهبری تعاون از این جمله است. راهبری در امر مهارت آموزی که بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز داریم از دیگر ماموریت‌های ماست.
وی افزود: باید مهارت‌های عملی و تخصصی را در فارغ‌التحصیلان دانشگاهی افزایش دهیم. راهبری در حل آسیب های اجتماعی ماموریت دیگر است و وظیفه داریم فرصت‌های برابر اجتماعی برای اقشار مختلف ایجاد کنیم.
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به راهبری امور معیشتی طبقات خاص اشاره و تصریح کرد: تحت پوشش بردن پشت نوبتی ها از جمله اقدامات خوب دولت در سال‌های اخیر است. راهبری و حفظ حقوق کارگران را نیز باید انجام دهیم. اقدامات صورت گرفته نشان دهنده آن است که به سمت ادغام واقعی سه بخش رفاه، تعاون و کار حرکت می کنیم و این پیوند را می‌توان در راستای عدالت اجتماعی مدنظر قرار داد.
وی با اشاره به ضرورت چابک سازی در زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم بتوانیم در عمل به وظایف خودمان خدمات شایسته ای انجام دهیم که استقرار میزخدمت از جمله آنهاست.
محسنی بندپی افزود: عملکرد سازمان های زیرمجموعه در جشنواره شهید رجایی قابل توجه بوده است و به معنای آن است که نسبت به سال 95 جهش خوبی داشتیم و در شاخص های اختصاصی به دلیل دانش گرا بودن و بدنه تخصصی حائز رتبه خوبی شده‌ایم، اما برای ارتقای شاخص‌های عمومی باید بهینه سازی و چابک سازی را انجام دهیم. این خط مشی ما برای امسال باید باشد که بهینه سازی و تحول اساسی را در شاخص های عمومی شاهد باشیم.
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه این وزارتخانه بزرگ اجتماعی به 42 میلیون نفر در تامین اجتماعی، 1 میلیون و 600 هزار خانوار روستایی در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و معلولان و سایر اقشار در سازمان بهزیستی ارائه خدمت می کند، اظهار کرد: گسترش تعاونی ها و کاهش فقر مطلق از دیگر سیاست‌هایی است که چند سالی است شروع شده و امیدواریم اقدامات اثربخشی در این راستا را شاهد باشیم.
وی در پایان گفت: کارکنان این وزارتخانه نسبت به سایر دستگاه‌ها از حقوق و مزایای پایین تری برخوردارند و امیدواریم انگیزه‌های کاری و عدالت در پرداخت حقوق و مزایا را در همه دستگاه‌های کشور شاهد باشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 363
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران