پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 375467 تاریخ : 1397/06/10-18:51:35
,15,
پات حامی ایران در ورزش های الکترونیک رقابت های المپیک آسیا

پات حامی ایران در ورزش های الکترونیک رقابت های المپیک آسیا

پات و ایران کیش حامی تیم ایران در اولین حضور ورزش های الکترونیکی در هجدهمین المپیک آسیایی اندونزی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، ایران به عنوان نماینده غرب آسیا در دورشته pes و starcraft دراین دوره از رقابت ها حضور دارد.

محمد کفاش یعقوبی رئیس انجمن ورزش ها و بازی های الکترونیک ضمن بیان این خبر گفت : این نخستین دوره ای است که ورزش های الکترونیک در المپیک آسیایی به عنوان رشته نمایشی یا معرفی شونده شرکت کننده دارند. درالمپیک اسیایی اندونزی ، 6 بازی به عنوان رشته های الکترونیک حضوریافته اند که تیم کشورمان در دور رشته pes و starcraft  به رقابت می پردازد.

وی خاطر نشان ساخت : رشته ورزش های الکترونیک از دوره بعدی المپیک آسیایی که در چین برگزار می شود به عنوان رشته های رسمی ورزشی، معرفی شده و مدال رقابت های آن نیز جزو مدال های ورزشکاران یک کشور در رنگینک رقابت های المپیک به حساب می آید.

یعقوبی ضمن قدردانی از حمایت ایران کیش گفت: این حمایت، مسیر معرفی کشورمان برای حضور درچنین رشته هایی در المپیک آسیا را هموار کرد .

شهریار شاکی در رشته star caraft ،حسن پاژانی و رضا نوبخت در رشته pes نمایندگان تیم کشورمان در هجدهمین دوره المپیک آسیایی در جاکارتا اندونزی هستند .

گفتنی است در هجدهمین مسابقات آسیایی 2018 ، بیش از یازده هزار ورزشکار در 40 رشته ورزشی از 46 کشور آسیایی به رقابت می پردازند .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 269
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران