پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 348438 تاریخ : 1397/02/18-17:09:58
,16,
ولی‌الله سیف استعفا داد؟

ولی‌الله سیف استعفا داد؟

شنیده‌ها حاکی از آن است که ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی از سمت خود استعفا داده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ این خبر را یکی از منابع آگاه به «همدلی» داده، اما تلاش‌های خبرنگار ما برای تایید آن از سوی روابط عمومی بانک مرکزی بی‌نتیجه ماند. 

بیست و یکم فروردین ماه جاری بود که ولی‌الله سیف با فریاد «استعفا-استعفا» نمایندگان در بهارستان روبه‌رو شده بود. اما او روز بعد با صراحت اعلام کرد که استعفا نخواهد داد.

او گفته بود: «تصمیم‌گیری برای صدور حکم (انتصابم در این مسئولیت) یک مسیری داشت، طبیعتا خاتمه کار من هم در مسیر خاص خودش خواهد بود. امیدوارم در چند صباحی که مسئولیت دارم، بتوانم مسئولیتم را خوب انجام دهم؛ اولا برای همه نمایندگان مجلس احترام ویژه قائلم. مجلس جایگاه خاصی دارد.

واقعیت آن است که من هم تعجب کردم و انتظار چنین برخوردی را نداشتم. بالاخره هر دلیلی داشته باشد، آدم باید بتواند آنجا حرفش را بزند، دوستان ما نباید کم لطفی می‌کردند.»

خبر تایید شده‌ای وجود ندارد اما به نظر می‌رسد بحران موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز و بی‌سروسامانی در بازار ارز برای آقای رئیس کل دردسرساز شده است.

 


منبع: همدلی



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 289
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران