پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354401 تاریخ : 1397/05/24-08:30:49
,5,22,
وزیر نیرو عصر امروز راهی استان مازندران می‌شود

وزیر نیرو عصر امروز راهی استان مازندران می‌شود

وزیر نیرو عصر امروز به منظور بازدید و بهره‌برداری چندین طرح صنعت آب و برق در مازندران راهی این استان خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت نیرو، رضا اردکانیان وزیر نیرو در بدو ورود به استان مازندران ضمن حضور در شهرستان تنکابن پروژه‌های پست 230 به 63 کیلوولت، پست 63 به 20 کیلوولت و خطوط تغذیه کننده آن که در مجموع هزینه‌ای بالغ بر 750 میلیارد ریال دربرداشته است را افتتاح خواهد کرد.

در ادامه سفر دو روزه وزیر نیرو به استان مازندران پست 230.63 کیلوولت و خطوط تغذیه کننده نوشهر و واحد گازی نیروگاه کاسپین به ظرفیت 307 مگاوات نیز به بهره‌برداری رسمی خواهد رسید.
اردکانیان در ادامه سفر به بخش مرکزی مازندران از سد هراز که در جنوب شهرستان آمل واقع شده است بازدید خواهد کرد. این سد هم اکنون با 35 درصد پیشرفت فیزیکی با حجم قابل تنظیم بالغ بر 650 میلیون مترمکعب برای یکصد هزار هکتار از اراضی شالیزاری پایین دست و مصارف آب شرب جمعیتی بالغ بر یک میلیون نفر در نظر گرفته شده است.
همچنین وزیر نیرو پس از بازدید از سد هراز پست GIS63 و خطوط تغذیه آمل پنج را افتتاح خواهد کرد. اردکانیان پس ازاین مراسم راهی شهرستان بابل خواهد شد تا از تصفیه‌خانه آب بابل نیز بازدید داشته باشد.
جلسه با استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران صنعت آب و برق استان نیز بخش پایانی سفر روز نخست وزیر نیرو به مازندران خواهد بود.
اردکانیان در دومین روز سفر خود به استان مازندران علاوه بر بازدید از تصفیه خانه‌های آب شرب و فاضلاب ساری، نیروگاه 29 مگاواتی شهرک صنعتی را افتتاح نموده و با حضور وی شروع عملیات اجرایی نیروگاه خط انتقال آب شرب از سد شهید رجایی نیز آغاز خواهد شد.
وزیر نیرو همچنین در ادامه بازدید از سد گلورد و البرز و بهره برداری از سیستم انتقال آب بابلک که با سرمایه گذاری بالغ بر 370 میلیارد ریال به اتمام رسیده را در دستور کار خود دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 347
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران