پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 247073 تاریخ : 1395/07/29-13:09:59
,17,25,
وزیر صنعت و تجارت خارجی مالزی در صدر هیات اقتصادی فردا عازم تهران می شود

وزیر صنعت و تجارت خارجی مالزی در صدر هیات اقتصادی فردا عازم تهران می شود

یک هیات بزرگ تجاری و اقتصادی مالزی روز جمعه به سرپرستی مصطفی محمد وزیر صنعت و تجارت خارجی و رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی مالزی و ایران برای مذاکره با مقام های کشورمان و توسعه همکاری های دو جانبه عازم تهران می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، وزیر صنعت و تجارت خارجی مالزی قرار است در تهران با مقام های بلندپایه کشورمان از جمله محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس طرف ایرانی کمیسیون مشترک اقتصادی مالزی و ایران دیدار و راه های توسعه همکاری ها و استفاده از تمام ظرفیت های دو کشور در این مسیر را مورد بررسی قرار دهد.

همزمان با سفر مصطفی محمد که چند مقام مالزیایی نیز وی را در تهران همراهی می کنند همایشی روز شنبه در اتاق بازرگانی ایران برگزار و ضرورت توسعه روابط بازرگانی و همکاری های اقتصادی میان بخش های خصـوصی ایران و مالزی و بهره برداری از ظرفیت های موجود بررسی می شود.


قهوه، چای و کاکائو، سازه و خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات، ساخت کشتی و سکوهای نفتی و گازی، خدمات مهندسی، سیستم های کنترل تولید برق و کابل برق و شبکه های هوشمند، صنعت نفت و گاز دریایی ، سیستم های جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات و پشتیبانی و نگهداری سیستم ها، انرژی های تجدیدپذیر، محصولات لبنی، صنایع و سیستم های اتوماسیون، نوشابه های گیاهی انرژی زا، نفت و گاز و خرید و فروش اینترنتی از محورهایی است که در این نشست برای توسعه روابط ایران و مالزی مطرح می شود.


وزیر صنعت و تجارت خارجی مالزی را در این سفر سه روزه مقام های بیش از 15 شرکت تجاری این کشور در زمینه های انرژی، فناوری اطلاعات، تجهیزات، مواد اولیه و پالم همراهی می کنند.


مصطفی محمد هفته گذشته در دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران در کوالالامپور، تاکید کرد ایران جایگاه و ظرفیت بسیار بالایی در بخش های مختلف اقتصادی، بازرگانی و گردشگری دارد و با توافق برجام موقعیت همکاری ها دو جانبه وارد مرحله جدیدی شده است.


وزیر صنعت و تجارت خارجی مالزی، گفت در سفرش به ایران که با حضور شرکت های مهم بخش خصوصی صورت می گیرد، آمادگی لازم برای همکاری های مشترک از جمله سرمایه گذاری مشترک که از اهداف این سفر است، وجود دارد.


ایران و مالزی امیدوارند چارچوب لازم برای برگزاری اجلاس کمیسیون مشترک دو کشور فراهم و زمان دقیق اجلاس تعیین شود.


توافق اولیه برای برگزاری هشتمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور برای اوایل سال 2017 میلادی در تهران انجام شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 272
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران