پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278827 تاریخ : 1396/01/30-10:43:26
,20,22,25,
وزیر صنعت، معدن و تجارت 39 طرح صنعتی را در فارس کلید می زند

بهار شیراز با جلوه های تولید و اشتغال؛

وزیر صنعت، معدن و تجارت 39 طرح صنعتی را در فارس کلید می زند

همزمان با سفر رییس جمهور به استان فارس 39 طرح صنعتی و زیر ساختی با همراهی وزیر صنعت ،معدن و تجارت افتتاح می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، دکتر روحانی در ادامه سفرهای استانی برای تقویت تولید و اشتغال در کشور پنجشنبه به شیراز می رود تا علاوه بر افتتاح صدها طرح مهم در بخش های مختلف اقتصادی 39طرح صنعتی را نیز به بهره برداری رساند.

در مراسم افتتاح همزمان طرح های دولت و در بخش صنعت و معدن مهندس نعمت زاده با حضور در مرحله کارخانه ذوب آهن پاسارگاد و با دستور رییس جمهور همزمان این پروژه ها را افتتاح کرده و کلنگ احداث چند پروژه صنعتی را نیز بر زمین خواهد زد.
مهمترین طرحی که وزیر صنعت،معدن و تجارت عملیات اجرایی آنرا کلید خواهد زد ، طرح توسعه کارخانه ذوب آهن پاسارگاد در منطقه کوار استان فارس است.

در فاز دوم طرح توسعه این کارخانه با سرمایه گذاری 12هزار و 566 میلیارد ریال ، سالانه 2میلیون و 500 هزارتن کنسانتره آهن،2میلیون و 500هزار تن گندله و یک میلیون و 800هزار تن آهن اسفنجی در کارخانه ذوب آهن پاسارگاد تولید می شود و با افتتاح این طرح  672 نفر از مردم منطقه از شغل پایدار بهره مند می شوند.
همچنین در این سفر 33 طرح صنعتی و 6 طرح زیر ساختی شرکت شهرک های صنعتی نیز به صورت همزمان و از طریق ویدئو کنفرانس آغاز به کار خواهد کرد.
مجموع سرمایه گذاری این طرح ها یک هزار و 432 میلیارد ریال و میزان اشتغال آنها 540 نفر است.
به این ترتیب با سفر رییس جمهور و وزیر صنعت،معدن و تجارت تنها در حوزه صنعت و معدن برای یک هزار و 212 نفر با مجموع سرمایه گذاری 14هزار میلیارد ریالی اشتغال ایجاد می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 265
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران