پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 316876 تاریخ : 1396/12/19-15:33:37
,11,17,
وزیر راه و شهرسازی: آزادراه تهران شمال با 90 درصد پیشرفت فیزیکی بشدت فعال است

وزیر راه و شهرسازی: آزادراه تهران شمال با 90 درصد پیشرفت فیزیکی بشدت فعال است

آخوندی در خصوص اتمام پروژه آزادراه تهران شمال گفت: این پروژه بشدت فعال است و در حال حاضر بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، عباس آخوندی امروز(شنبه) در حاشیه امضای قرارداد ساخت 439 کیلومتر آزادراه در جمع خبرنگاران افزود: آزادراه تهران شمال پروژه ای پیچیده ای است که به طول آزادراه تونل دارد. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر 2 هزار و 400 کیلومتر آزادراه داریم، گفت: برنامه ششم و هفتم ما را مکلف می کند که میزان آزادراه ها به 10 هزار کیلومتر برسد خوشبختانه در سال 95 و 96 قرارداد ساخت یک هزار و 113 کیلومتر آزادراه را امضا کردیم و امروز نیز 440 کیلومتر دیگر اضافه شد و برای ساخت 800 کیلومتر نیز در حال مذاکره هستیم. 
آخوندی استقبال بخش خصوصی از این حجم سرمایه گذاری در آزادراه ها را بسیار خوب عنوان کرد و گفت: حجم اشتغال خوبی این پروژه دارد، در یک هزار و 113 کیلومتری که شروع کردیم، بیش از 5 هزار دستگاه ماشین آلات کار می کنند و بیش از 17 هزار نفر به صورت مستقیم در حوزه ماشین آلات و کارگران روزمزد فعال هستند. 
وی ابراز امیدواری کرد که با توجه به مشکلات مالی دولت با گرایش در جهت جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی، چرخ توسعه زیربنای کشور با سرعت خوبی بچرخد. 
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه حجم ارقامی که امضا شده بیش از کل بودجه این وزارتخانه است، گفت: بودجه پیش بینی شده برای سال 1397، کمتر از پنج هزار میلیارد تومان است در حالی که میزان قراردادهای امضا شده در این بخش نیز بیش از 11 هزار میلیارد تومان است. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 288
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران